شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

افتتاح گلنگ زنی 25 طرح عمرانی در شهرستان خنج

در هفته دولت بيش از ۲۵ طرح عمرانی در شهرستان خنج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسيد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج‌کهن، مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج…

در هفته دولت بيش از ۲۵ طرح عمرانی در شهرستان خنج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسيد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج‌کهن، مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام(ره)، شهدا و به خصوص شهيدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه كاركنان و تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم، گفت: در ايام هفته دولت سال جاری بيش از ٢٥ طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف زيربنایی با اعتباری بالغ بر ٢٨١ ميليارد ريال افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسيد.

وی اظهار داشت: اين طرح‌ها كه با مشاركت بخش خصوصی و خيرين نيز همراه بوده، شامل آبرسانی، گازرسانی به برخی نواحی شهر و روستاهای شهرستان، برق‌رسانی، مدرسه، اينترنت و زيرساخت، بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، لايه‌روبی قنات‌ها و احداث بوستان و پارکهای محله‌ای می‌باشد كه بصورت عمومی و كامل برای مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه اين طرح‌ها در فاصله زمانی دهه فجر سال گذشته تاكنون يعنی حدود ٧ ماه آماده و به بهره‌برداری خواهد رسيد، گفت: این طرح‌ها گام مهم و موثری از سوی دولت برای محروميت‌زدایی، توسعه و پيشرفت همه جانبه شهرستان خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین