جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

با هدایت مربی لارستانی؛ دانشجوی گراشی در مسابقات کشتی علوم پزشکی کشور طلا گرفت

دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده علوم پزشکی گراش موفق شد مدال طلای سیزدهمین دوره پیکارهای کشتی آزاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور را از آن خود کند. به گزارش میلادلارستان…

دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده علوم پزشکی گراش موفق شد مدال طلای سیزدهمین دوره پیکارهای کشتی آزاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور را از آن خود کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  ایپنا  در این دوره از مسابقات، رضا جاویدان در دور اول کشتی گیری از مشهد را با امتیاز ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و در دوم دوم نیز حریفی از دانشکده علوم پزشکی اهواز را در مدت ۱۲ ثانیه ضربه فنی کرد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

 دانشور مدیر تربیت بدنی دانشکده علوم پزشکی  گراش اظهار داشت: این کشتی گیر در دور سوم پیکارهای کشتی آزاد علوم پزشکی سراسر کشور رودرروی کشتی گیر دانشکده نیشابور قرار گرفت و این حریف را نیز با نتیجه ۱۳ بر صفر در هم کوبید و جمع چهار نفر برتر راه یافت. وی تصریح کرد: رضا جاویدان در دور چهارم این پیکارها، کشتی گیر دانشکده علوم پزشکی رفسنجان را با حساب ۱۳ بر دو شکست داد و فینالیست شد.

 این دانشجوی شایسته در دیدار فینال و در یک کشتی تماشایی در حالی که با حساب ۱۲ بر شش از حریف خود پیش بود، کشتی گیر دانشکده علوم پزشکی آبادان را ضربه فنی کرد و ضمن کسب عنوان فنی ترین کشتی گیر این مسابقات، بر سکوی نخست وزن ۶۵ کیلوگرم ایستاد.

دانشور با اشاره به اینکه رضا جاویدان حدود دو سال است که تمرینات حرفه ای خود را زیر نظر علی اکبر عسکرپور مربی لارستانی  دنبال می کند، بیان کرد: داود عسکرپور قهرمان کشتی آزاد آسیا هدایت تیم کشتی دانشکده علوم پزشکی گراش را در این دوره از رقابت ها به عهده داشت.

دانشور اذهان داشت: سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر علوم پزشکی سراسر کشور از روز یکم شهریور ماه ۹۷ به میزبانی تبریز آغاز شده است و تا هشتم شهریور ادامه دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین