پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

پخش و بررسی فیلم «مادر قلب اتمی»، برنامه این هفته هنرسرای شهروند لار

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، پخش و نقد و بررسی می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، پخش و نقد و بررسی می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، این فیلم روز جمعه ۹ شهريور ماه ساعت ۱۸ در محل هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) نمایش داده خواهد شد. نقد و بررسی فیلم «مادر قلب اتمی» مانند هفته هاي گذشته به صورت گفتگو محور برگزار خواهد شد.

کارگردان این فیلم علی احمد زاده است و ترانه علیدوستی، پگاه اهنگرانی، محمد رضا گلزار و مهرداد صدیقیان در آن ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان اين فيلم امده است كه آرینه (ترانه علیدوستی) و نوبهار (پگاه آهنگرانی) دو دوستی هستند که پس از پایان یک مهمانی شبانه به خیابان می آیند اما با کامی مواجه می شوند که…

گفتنی است هنرسرای شهروند پیش از این و در هفته های گذشته نیز دو فیلم «در دنیای تو ساعت چند است» و «مالاریا» را با حضور علاقه مندان هنر سینما در شهر لار پخش و نقد و بررسی کرده است.

شرکت در اكران و نقد و بررسي اين فيلم براي عموم علاقه مندان، آزاد است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین