سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

شرکت آثار جوان فیلمساز اوزی در ۴ جشنواره بین‌المللی

محمدیوسف منظریان فیلمساز اوزی چهار حضور موفق در جشنواره های بین المللی فیلم کوتاه را برای تازه ترین آثار خود تجربه کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از انجمن…

محمدیوسف منظریان فیلمساز اوزی چهار حضور موفق در جشنواره های بین المللی فیلم کوتاه را برای تازه ترین آثار خود تجربه کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از انجمن فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز «گروه فیلمسازی کات اوز »با فیلم کوتاه پوکه و فیلمنامه کوتاه «دره »تازه ترین آثار محمدیوسف منظریان در چهار جشنوار بین المللی فیلم کوتاه حضور موفق داشته است.

فیلم کوتاه پوکه توانسته در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه lift off انگلستان و دوازدهمین جشنواره Youth Diversity لس آنجلس آمریکا که با هدف شناسایی استعداد های برتر برگزار می شود در جمع آثار راه یافته و منتخب قرار بگیرد و در بیست و هفتیمن جشنواره بین المللی fresh film ایرلند موفق به نامزدي جایزه ویژه بخش ‘«قضاوت با شما’ »این جشنواره گردد.

این فیلم کوتاه که منظریان آن را در سنندج جلوی دوربین برده است روایت زنی است که در هیاهوی جنگ تنها ۵ دقیقه فرصت دارد جان خود و پسر بچه یکساله اش را نجات دهد.

دیگر اثر منظریان فیلمنامه کوتاه «دره »است که توانسته در بخش فیلمنامه نویسی کوتاه منتخب ششمین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی widescreen film Festival میامی آمریکا شود.

این فیلمنامه که هنوز به مرحله ساخت نرسیده روایت چند کودک است که در یک دره بزرگ درگیر یک ماجرای عجیب می شوند.

فیلم کوتاه «پروانه های تابستانی »دیگر اثر منظریان است که طی روزهای گذشته مراحل نهایی تولید آن به پایان رسیده و به همراه این آثار قرار است در جشنواره های داخلی و بین المللی فیلم کوتاه شرکت کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین