جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

33 میلیارد تومان اعتبار توازن استانی، به لارستان اختصاص یافت

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: ۳۳ میلیارد تومان از محل  اعتبارات توازن استان‌ها، به لارستان تخصیص پیدا کرده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: ۳۳ میلیارد تومان از محل  اعتبارات توازن استان‌ها، به لارستان تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار داشت: امسال افزون بر ۳۳ میلیارد تومان اعتبار استانی از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، برای اجرای پروژه های نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته که در۱۴ فصل و ۲۴ برنامه هزینه می شود.

 وی بیان کرد: اولویت مهم هزینه کرد اعتبارات عمرانی شهرستان لارستان، مربوط به تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام سنوات گذشته است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: این اعتبارات در سر فصل های راه ، حمل و نقل، آب و فاضلاب، منابع آب، ورزش و تفریحات، بهداشت، درمان،کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن، آموزش و پرورش عمومی، گردشگری، فرهنگ وهنر، دین و مذهب، امداد و نجات و توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری هزینه می شود.

معاون استاندار فارس بیان کرد: براساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، این اعتبارات ، برای اتمام  ۸۹ پروژه ی نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالاتر به عنوان یکی از سیاست های مهم دولت، توزیع می گردد.

حسنی خاطر نشان کرد: امسال میزان اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای این شهرستان، ۷ در صد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، البته باید توزیع اعتبارات، به ویژه اعتبارات توازن منطقه‌ای به صورت ویژه برای این منطقه پهناور لحاظ شود.

وی از مدیران شهرستان خواست که برای خدمت رسانی شایسته به مردم و جذب اعتبارات بیشتر و برای اجرای طرح ها و برنامه های مختلف با مدیران کل خود مذاکره کنند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش بر نظارت مستمر بر پروژه های عمرانی توسط دستگاههای اجرایی و اعلام پیشرفت فیزیکی آن به دفتر فنی فرمانداری و تلاش در جهت جذب این اعتبارات تاکید نمود.

در ادامه مهندس آرش افشاری کارشناس معین شهرستان هم به ارائه گزارشی در خصوص نحوه توزیع سرفصل های اعتباری سال ۱۳۹۷ پرداخت.

وی گفت: اعتبارات در قالب الزامات خاص و پیشنهادی شورای توسعه و برنامه ریزی استان توزیع گردیده است.

در پایان این جلسه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان نیز پروژه های مصوب کمیته برنامه ریزی از محل اعتبارات استانی قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال ۱۳۹۷ شهرستان لارستان را قرائت کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “33 میلیارد تومان اعتبار توازن استانی، به لارستان اختصاص یافت”

  1. شهروند لارستانی گفت:

    مردم. لارستان. انتظار. دارند که. این مبلغ. ۳۳. میلیارد تومان. اعتبار. متوارن. به. طور. عادلانه. وبرای. توسعه. وپیشرفت. متوازن. بین. بخشهای ۶ گانه. لارستانه. یعنی بخش. مرکزی. اوز. جویم بنارویه. صحرای باغ. وبیرم. تقسیم. شوند. فرماندار محترم. همیشه میگویند. لارستان شهرستانی بزرگ. ومتسکل. از. ۶. بخش. است که باید. این. اعتبارات. هم. در شش. منطقه. متوازن. تقسیم شود. تا عدالت برقرار شود. اینشاالله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین