چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رزمایش محمدرسول‌الله(ص) در گراش برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش از برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در این شهرستان خبر داد که در این رزمایش گروه‌های جهادی به ارائه خدمت در حاشیه شهرها می‌پردازند. به…

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش از برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در این شهرستان خبر داد که در این رزمایش گروه‌های جهادی به ارائه خدمت در حاشیه شهرها می‌پردازند.

به گزارش میلاد لارستان علیرضا دهقانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این رزمایش گروه‌های جهادی به ارائه خدمت در حاشیه شهرها می‌پردازند که اعزام تیم‌های بهداشتی و پزشکی، اشتغال و کارآفرینی، پروژه‌های عمرانی و اهدای لوازم التحریر از جمله این خدمات است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گراش ۲۵ گروه جهادی فعال است، گفت: این رزمایش به صورت سراسری برگزار می‌شود و ۱۵ گروه شهرستان گراش در آن حضور دارند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش افزود: این ۱۵ گروه تا ۲۹ شهریورماه ۲۳ اردوی جهادی را در قالب رزمایش سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) برگزار می‌کنند که عمده اردوها در حاشیه شهرها و روستاهای اطراف برگزار می‌شود.

وی با توجه به اینکه یکی از رویکردهای این رزمایش ارائه خدمات ابتکاری به محرومان است، بیان کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در همه مساجد شهرستان یکی از اقداماتی است که در این رزمایش توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

دهقانی‌فر با بیان اینکه تهیه البسه و لوازم التحریر به مناسبت شروع سال تحصیلی برای مناطق محروم از دیگر اقدامات این رزمایش است، عنوان کرد: ۶۰ بسته پوشاک و ۵۰ بسته لوازم التحریر برای توزیع در مناطق محروم فراهم شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین