پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

به زودی تخت های شیمی درمانی درمانگاه سرطانی صالح پور نصب می شود

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تخت های شیمی درمانی این درمانگاه به زودی نصب می شوند گفت: دانشکده روزانه پیگیر لوازم و تجهیزات درمانگاه صالح پور بوده…

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تخت های شیمی درمانی این درمانگاه به زودی نصب می شوند گفت: دانشکده روزانه پیگیر لوازم و تجهیزات درمانگاه صالح پور بوده و بلافاصله پس از نصب آن درمانگاه آماده ارایه خدمت می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت لارستان، در راستای بهره برداری هرچه زودتر مجموعه خیرساز صالح پور، به دعوت مجمع خیرین سلامت بازدیدی از این مجموعه با حضور دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، قنبرنژاد شهردار لار، محتاجی رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت، میرپور معاون شورا، موغلی مدیر عامل موسسه خیریه پیمان، نماینده خیر، مهندسان شهرداری و برخی اعضای مجمع خیرین انجام شد.

در این بازدید که به منظور رفع مشکلات نمای روبرویی مجموعه صورت گرفت، ضمن ارایه گزارش هایی از روند پیشرفت پروژه، شهردار و رییس دانشکده محوطه مورد نظر را به همراه کارشناسان مورد ارزیابی قرار دادند.

محتاجی در ابتدای این بازدید با اشاره به اینکه برای احداث و پیشبرد ساخت و ساز این مجموعه تلاش های بسیار زیادی تاکنون صورت گرفته اظهارداشت: مسیر پیشرفت فیزیکی ساختمان با همت خیرین به خوبی پیش رفته و دانشکده نیز در زمینه تجهیز درمانگاه تلاش کرده است.

وی همکاری بیش از پیش نهادها را در این پروژه خواستار شد و گفت: مشکلی در رابطه با زمین در محدوده جلوی ساختمان پیش آمده که از شهردار تقاضا داریم با ملاحظه کامل در این موضوع متولیان را در راستای حل آن رهنمون کند.

کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تخت های شیمی درمانی این درمانگاه به زودی نصب می شوند خاطرنشان کرذ: دانشکده روزانه پیگیر لوازم و تجهیزات درمانگاه صالح پور بوده و بلافاصله پس از نصب آن درمانگاه آماده ارایه خدمت می‌شود.

وی افزود: رایزنی ها برای حضور یک فوق تخصص خون در حال انجام است که امیدواریم به رغم اینکه دانشکده سهم فوق تخصص در این زمینه را ندارد، با تلاش در این زمینه نتایج خوبی را دربرداشته باشد.

در ادامه قنبرنژاد شهردار لار با بیان اینکه شهرداری از ابتدا در این پروژه همکاری لازم را داشته خاطرنشان کرد: در امور خیر و عام المنفعه هر اقدامی که لازم باشد انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با مالک زمین جلسه ای ترتیب داده می شود تا با تفاهمی بتوان وضعیت جلوی درمانگاه را بهبود بخشید.

گفتنی است نماینده مجمع در این پروژه و نماینده خیر نیز ادامه تعاملات بین دستگاهی برای رفع این موضوع را خواستار شدند.

در این بازدید کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، مشکلات و نواقص مطرح شده از جمله تاسیسات و برق ساختمان را بصورت تلفنی در محل پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “به زودی تخت های شیمی درمانی درمانگاه سرطانی صالح پور نصب می شود”

  1. لارستان بزرگ گفت:

    خداوند متعال خیرش بده
    حالا نوبت دولت است دوبرابر این مجموعه خیر ساز
    هزینه کنه تمام خیرین محترم لارستان بزرگ دلسرد نشن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین