یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هفته چهارم آبان ماه 1388 -شماره 587 (خيرين محترم سپاس)

در شماره ۵۸۶ هفته نامه ميلاد لارستان خوانديم كه تعهد پرداخت ۱۶۲۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان براي سرمايه‌گذاري و مساعت بلاعوض توسط خيرين صورت پذيرفته است كه اميد است مسئولين امر با تسريع…

در شماره ۵۸۶ هفته نامه ميلاد لارستان خوانديم كه تعهد پرداخت ۱۶۲۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان براي سرمايه‌گذاري و مساعت بلاعوض توسط خيرين صورت پذيرفته است كه اميد است مسئولين امر با تسريع در برنامه‌ريزي حساب شده و دقت در انجام كارها جهت فعال نمودن خواسته‌ها و  رفع مشكلات، اقدام عاجل انجام دهند.
اين مهم براي سرعت بخشيدن به طرح ها و تا مقداري رفع تنگناهاي موجود موثر است و مسئولين مي‌بايست اين را وسيله‌اي براي تسريع در تحقق بخشيدن خواسته‌هاي به حق مردم از دولت محترم بدانند و در محروميت‌زدايي منطقه و رونق و توسعه مضاعف آن بكوشند.
اميد است اين همايش وسيله‌اي براي توسعه و تعالي لارستان كهن اعم از شهرستان وبخش‌هاي مربوطه و شهرهاي آن باشد و با همياري دولت و همراهي مردم،‌لارستان بتواند به جايگاه حقيقي و ايده‌آل خود ارتقا يابد و عوامل خرسندي،‌تعالي فرهنگي ، توسعه همگاني، رفاه عمومي، رشد معنوي و مادي به ارمغان آورد.
به طور قطع خيرين عزيز با همت خود دو كار مهم را به انجام مي‌رسانند زيرا با پرداخت وجه براي رفع نقايص جامعه انشاءالله بهشت برين را براي خويش تدارك مي‌بينند و با رفع گرفتاري از همشهريان نعمت الهي را پاس مي‌دارند و به بندگان خدا كمك مي‌نمايند و نام خويش را جاودان مي‌سازند.
همه بدانيم:
نام نيكي گر بماند زآدمي   
به كَزو مانَد سراي زرنگار
در همين جا لازم مي‌دانم از گردانندگان، تدارك ديدگان و همه دست‌اندركاراني  كه اين همايش را اجرا كردند تشكر نموده براي همه آنان از خداوند آرزوي توفيق در راه خدمت هرچه بيشتر به جامعه اسلامي انساني به ويژه همشهريان عزيز درخواست نمايم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین