جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

الاحوازيه، تحركات امارات و FATF

در ۳۱ شهريور ماه ۹۷ رژه نيروهاي نظامي در اهواز به خاك و خون كشيده شد و چهار نفر از گروهي به نام «الاحوازيه » كه بوسيله عربستان سعودي حمايت…

در ۳۱ شهريور ماه ۹۷ رژه نيروهاي نظامي در اهواز به خاك و خون كشيده شد و چهار نفر از گروهي به نام «الاحوازيه » كه بوسيله عربستان سعودي حمايت ميشوند متشكل از دو فاميل كه در كپنهاك و لندن دفتر و دستك دارند و همانند منافقين آزادانه در رفت و آمد هستند و  مردم را به رگبار بستند و ۲۹ نفر شهيد و ۶۰ نفر را مجروح كردند. همه ميدانيم كه نيروهاي نظامي در حال رژه فقط با خود، اسلحه حمل ميكنند كه اين اسلحه ها فاقد فشنگ جنگي است و رژه بزم ارتش و سپاه را به تصوير ميكشند نه رزم را!

به رگبار بستن اينگونه افراد و رزمنده ۷۰ % ويلچري و زن و كودك و مردم ديگر نه نشان از قدرت است و نه علامت هنر. اين جز يك عمليات كور تروريستي براي نمايش اظهار وجود چيز ديگري نيست. بگذريم از برخي دستنشاندگان آمريكا در منطقه كه به نظر خودشان شاهكار كرده اند و عمل تروريستي فوق را از انديشه صهيونيستها اخذ و جاهلانه توجيه مينمايند. عبدالخالق عبداله مشاور سياسي وليعهد امارات اظهار داشته «حمله به يك هدف نظامي اقدام تروريستي نيست و انتقال نبرد به داخل ايران يك تصميم علني است و در آينده افزايش خواهد يافت » معلوم است سخن فوق پيام دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي  مانند آمريكا و رژيم صهيونيستي است كه از حلقوم اين فرد زبانه ميكشد و براي اربابانش خواب خوش ميبيند .

برخي ميگفتند FATF يك تشكيلات ضد تروريستي است و از رساندن پول و تجهيزات به تروريستها ممانعت به عمل ميآورد كه با عمل گروه الاحوازيه و عدم عكس العمل FATF پرده از روي نقشه شيطاني آنان برداشته شد. راستي فرانسه، انگليس و آمريكا نميدانند سرداران الاحوازيه و منافقين و مانند اينها در كجا زندگي ميكنند و چگونه بايد جهان را از شرّ اينان نجات داد؟

پس چرا مهر سكوت بر لب زده و حتي محكوم هم نكردند؟ از برخي محافل داخلي نيز ميخواهيم بيش از اين حامي اينگونه مسائل نباشند. اينها حزبا… لبنان و حماس كه از حق خودشان دفاع ميكنند تروريست ميدانند و تروريستهاي سرشناس را دست پرورده خود ميدانند و آنان را با پول و تسليحات تجهيز و با حمايتهاي مختلف تقويت ميكنند.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین