شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

شهید چمران لارستان بازی افتتاحیه هندبال آسیا را انجام می دهد

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت دارد، در بازی افتتاحیه به مصاف تیم کایسار قزاقستان می رود. به گزارش…

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت دارد، در بازی افتتاحیه به مصاف تیم کایسار قزاقستان می رود.

به گزارش میلاد لارستان سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

در این دوره از رقابت ها تیم هندبال بانوان باشگاه شهید چمران لارستان به عنوان تنها نماینده ایران و برای دومین سال پیاپی شرکت دارد.

مسابقات هندبال بانوان باشگاههای آسیا با حضور ۶ تیم AGMK ازبکستان، شهید چمران ایران، تی اسپورت هند، آلماتی، کایسار و آستانا قزاقستان از چهارشنبه ۱۱ مهرماه به مدت ۷ روز به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان به صورت دوره ای برگزار می شود.

تیم شهید چمران لارستان در بازی افتتاحیه از ساعت ۱۵ به وقت محلی به مصاف کایسار قزاقستان می رود.

دومین بازی این تیم روز پنجشنبه هفته جاری برابر تی اسپورت هند خواهد رفت و پس از یک روز استراحت در روز شنبه با تیم مدعی و مدافع عنوان قهرمانی آلماتی قزاقستان مصاف می کند.

نماینده ایران در چهارمین بازی خود در روز یکشنبه ۱۵ مهرماه برابر AGMK ازبکستان بازی خواهد داشت و پس از یک روز استراحت در آخرین بازی خود به مصاف آستانا قزاقستان خواهد رفت.

بازیکنان و کادر فنی تیم شهید چمران لارستان را سیران احمدی، نوریه عباسی، شیدا فلاحی، رویا نوروزی، زهرا فقیهی، زهرا شوری، ساناز رجبی، زهرا دادالهی، شقایق باقری، مژگان قهرمانی، فاطمه السادات موسوی، راضیه جانباز، فاطمه خلیلی بهفر، مریم یوسفی، مینا وطن پرست و مریم کاراندی بازیکنان اعزامی تیم شهید چمران هستند که با سرپرستی فاطمه کاملی، سرمربیگری نوشین شافعیان و مربی گری معصومه بذرکار تشکیل می دهند.

به گزارش میلاد لارستان؛ تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در فصل جاری لیگ برتر هندبال بانوان ایران با کسب پیروزی در تمام بازی ها در صدرجدول قرار دارد و با بهره گیری از بازیکنان و مربیان حرفه ای، با آمادگی کامل به رقابت های آسیایی اعزام شده است.

تیم شهید چمران لارستان صبح امروز پس از برپایی اردوی یک هفته ای در تهران، ایران را به مقصد قزاقستان ترک کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین