جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی لارستان برگزار شد

  بمناسبت  هفته ناجا، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت…

  بمناسبت  هفته ناجا، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و  فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی  امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، اعضاء شورای تأمین شهرستان، بخشداران، شهرداران و اعضا ء شورای اسلامی شهر، تعدادی از مسئولین، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، روحانیون شیعه وسنی، اتاق اصناف و جمعی از خیرین و معتمدین در محل ستاد فرماندهی انتظامی لارستان برگزار گردید.

 در این مراسم ابتدا سرهنگ امجدی  فرماندهی انتظامی لارستان به ایراد سخن پرداخت. وی با اشاره به گرامیداشت هفته ناجا گفت: هفته نيروي انتظامي امسال را با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» آغاز کردیم. وی در در ادامه خلاصه ای از عملکرد یکسال اخیر این فرماندهی را ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لارستان هم  با تبریک هفته ناجا به همه دلاور مردان نیروی انتظامی در سخنانی اظهار داشت:  نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که شبانه روزی در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کند و تحکیم امنیت بدون تقویت نیروی انتظامی امکان ندارد و در کل هر گونه ضعفی در نیروی انتظامی در امنیت کشور هم تأثیر گذار است.

سپس معاون استاندار، فرماندار ویژه لارستان و رییس شورای تامین شهرستان هم در موضوع امنیت مطالبی را بیان کرد.

حسنی پس از تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به تلاشگران وسبزپوشان نیروی انتظامی، این هفته را یادآور یک سال تلاش نیروهایی دانست که با سلب آسایش خود، زمینه ایجاد امنیت و آسایش را برای جامعه و مردم فراهم می‌آورند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ، پیشکسوتان پلیس ،تنی جند ازدرجه داران و سربازان نمونه پرسنل ساعی فرماندهی انتظامی لارستان ، قرارگاه پلیس راه جنوب فارس، پلیس راهور و فرودگاه و پلیس افتخاری شهرستان، با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود ؛تقدیر شد.

قرائت قرآن کریم، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، نیایش، اجرای سرود نیروی انتظامی ،مراسم پرچم، قرائت فاتحه در جایگاه یادمان شهدا و اجرای گروه ورزشی دفاع شخصی و حرکات رزمی توسط تیم دفاع شخصی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است یکی از پرسنل فرماندهی انتظامی لارستان نیز ترفیع درجه گرفت.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین