جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

باقري فرد: كليه مسير لار-جهرم دوبانده ميشود

مديركل راه وشهرسازي لارستان گفت: چهار قطعه از باند دوم لار -جهرم به طول ۵۰ کیلومتر تشریفات برگزاری مناقصه آن انجام شده و به زودی پیمانکار آن مشخص خواهد شد که…

مديركل راه وشهرسازي لارستان گفت: چهار قطعه از باند دوم لار -جهرم به طول ۵۰ کیلومتر تشریفات برگزاری مناقصه آن انجام شده و به زودی پیمانکار آن مشخص خواهد شد که با بهره برداری از این پروژه ها کلیه مسیر لار – جهرم دوبانده خواهد شد.

در بازديد مهندس كدخدازاده معاون ساخت و توسعه راههاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور آخرين وضعيت توسعه راههاي این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس کدخدازاده معاونت شرکت ساخت و توسعه راهها به اتفاق مهندس باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از پروژه های در حال اجرای این اداره کل بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید مهندس باقری فرد در خصوص باند دوم محور لار- جهرم اظهارداشت: طول این محور ۱۵۵ کیلومتر است که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل واقع شده و قطعه اول باند دوم لار- جهر م به طول ۸ کیلومتر حد فاصل سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت در حال انجام است و بیش از ۳۵۰ متر از ۷۷۰ متر طول این تونل حفاری شده است.

وی ادامه داد: چهار قطعه از باند دوم لار -جهرم به طول ۵۰ کیلومتر تشریفات برگزاری مناقصه آن انجام شده و به زودی پیمانکار آن مشخص خواهد شد که با بهره برداری از این پروژه ها کلیه مسیر لار – جهرم دوبانده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ضمن بازدید از باند دوم محور لار- بستک بیان کرد: باند دوم لار- بستک نیز به طول ۱۶ کیلومتر در حال اجراست و با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در این محور مواجهیم.

بازدید بعدی این سفر یک روزه، تونل شهدای خلیج فارس به طول ۸۶۰ متر بود که عملیات حفاری آن به اتمام رسیده و عملیات کف برداری آن به طول ۱۰۰ متر انجام شده است.

باقری فرد در خصوص بزرگترین تونل جنوب کشور خاطر نشان کرد: تونل شهید باقری لامرد به طول ۲۶۵۰ متر یکی از بزرگترین تونل های جنوب کشور است که در مراحل پایانی خود قرار دارد و روشنایی این تونل نیز در مرحله اجرای مناقصه است و امیدواریم با انتخاب پیمانکار عملیات احداث روشنایی آن نیز هر چه زودتر آغاز شود.

در پایان ضمن بازدید مهندس کدخدازاده از کارگاه ساخت عرشه های فلزی پل های بزرگ محور مهر– گله دار– دارالمیزان به صورت میدانی در محل پروژه حاضر و از نزدیک موقعیت احداث این پل ها را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان تصریح کرد: ساخت دو دستگاه پل با دو دهانه ی ٤٥ متری و دو دهانه ٥٠ مترى در کیلومتر های ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله دار تا دارالمیزان با عرشه های فلزی با اقدامات مؤثر از سوى پيمانكار مراحل ساخت خود را سپرى نموده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “باقري فرد: كليه مسير لار-جهرم دوبانده ميشود”

  1. ناشناس گفت:

    سلام چندسال طول می کشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین