جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

واگذاری کاروان‌سراهای لار به بخش خصوصی

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: کاروان‌سراهای شهرستان لار برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌‌شود. به گزارش ميلادلارستان به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدمهدی حاتمی  اظهار…

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: کاروان‌سراهای شهرستان لار برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌‌شود.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدمهدی حاتمی  اظهار داشت: کارگروه وقف شهرستان لار با همکاری ستاد ملی بازآفرینی فضای شهری در این شهرستان تشکیل و تصمیمات مهمی برای توسعه و ارتقا این شهر گرفته شد. وی ادامه داد: در این نشست که با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شده بود تصمیم گرفته شد که این کارگروه کاروان‌سراهای بافت فرسوده شهرستان لار را برای مرمت به بخش خصوصی واگذار کند.

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف وامورخیریه خاطرنشان کرد: از دیگر وظایفی که این کارگروه عهده‌دار است بهره‌برداری مجدد از آب‌انبار‌هایی است که کاربری خود را از دست داده‌اند .

حاتمی با اشاره به این نکته که تصمیماتی که در این نشست گرفته شده است تا یک ماه دیگر اجرایی می‌شود گفت: امید است در یک ماه آینده وضعیت بافت فرسوده این شهرستان بهبود یابد که در این صورت توسعه و رونق بیشتر اقتصادی را در این شهر از استان فارس خواهیم داشت.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین