چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

همایش سه ساله های حسینی در شهر جویم برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه ساله های حسینی با حضور پرشور مادران  و کودکان جویمی در حسینیه قائم آل محمد(ص) این شهر برگزار شد. کودکان و خردسالان…

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه ساله های حسینی با حضور پرشور مادران  و کودکان جویمی در حسینیه قائم آل محمد(ص) این شهر برگزار شد. کودکان و خردسالان به همراه مادرانشان با حضوری چشمگیر در این همایش،بار دیگر عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) و دختر سه ساله کربلا ابراز داشتند.

در این همایش، حجة الاسلام موسوی از روحانیون شهر جویم ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) بیان داشت: کربلا یعنی صحنه رویارویی حق و باطل و اگر در واقعه عاشورا رقیه(س) شکنجه دید،شما خواهران امروز با حضور در این همایش عظیم ادامه دهنده راه دختر سه ساله امام حسین(ع) هستید و با گرامیداشت این چنین مراسمی ندای حقانیت اسرای مظلوم را به گوش همگان می رسانید و امیدواریم این چنین همایش های باارزشی تضمین کننده سربلندی بانوان در نزد ائمه معصومین(ع) باشد.

در ادامه سعید کامگار از مداحان اهل بیت(ع) با ذکر مصیبت های واقعه کربلا  به مداحی و نوحه سرایی پرداخت و عزاداران حسینی در غم سید و سالار شهیدان(ع) و حضرت رقیه(س) اشک ماتم ریختند.

لازم به ذکر است این همایش برای سومین سال پیاپی  به همت هیئت رزمندگان اسلام و عترت خواهران شهر جویم برگزار شد.

خبرنگار_آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین