جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بخشدار مركزي لارستان: شركت توسعه و عمران بخش مركزي راه اندازي مي شود

بخشدار مركزي لارستان از راه اندازي شركت توسعه و عمران بخش مركزي خبر داد جلسه مشترك  شهرداران لار، لطیفی، خور و بخشدار مرکزی لارستان به منظور بررسي مشكلات موجود روز گذشته…

بخشدار مركزي لارستان از راه اندازي شركت توسعه و عمران بخش مركزي خبر داد

جلسه مشترك  شهرداران لار، لطیفی، خور و بخشدار مرکزی لارستان به منظور بررسي مشكلات موجود روز گذشته تشكيل شد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان، روز گذشته نشست مشترک سه شهردار لار، خور و لطیفی به همراه رئیس شورای اسلامی شهرستان، اعضای شورای اسلامی و ائمه جمعه اهل سنت شهرهای خور و لطیفی به میزبانی شهرداری خور برگزار شد. در ابتدای این نشست حلیمی شهردار خور به خوش آمدگویی مهمانان پرداخت سپس پیروز بخشدار مرکزی لارستان هدف از برگزاری این نشست ها را تعامل، همفکری و همکاری بیشتر بین این سه شهر بیان کرد.

بخشدار مرکزی لارستان در ادامه از حضور مسئولان استانی و شهرستان در شهرها و روستاهای بخش مرکزی در آینده نزدیک برای تسریع در حل مشکلات موجود خبر داد.

پیروز همچنین از ضرورت تقویت «وحدت» در بین شهرها و روستاهای این بخش گفت و از «کمبود اشتغال» نیز به عنوان مهمترین ضعف این مناطق یاد کرد.

وی در ادامه از راه اندازی شرکت تعاونی توسعه و عمران بخش مرکزی خبر داد و بر تلاش شبانه روزی شهرداران و دهیاران به منظور رفع محرومیت از چهره روستاهای بخش تاکید کرد. وی در این باره افزود: شرکت تعاونی دهیاری ها نیز می تواند تمام کارهای عمرانی بخش مرکزی و حتی شهرستان را انجام دهد که این امر موجب درآمد پایدار برای دهیاری ها و ایجاد اشتغال برای جوانان می گردد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین