شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

حضور گروه «سفیران نور» در ۱۲ روستای محروم لارستان

 مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان از حضور گروه تبلیغی«سفیران نور» در ۱۲ روستای محروم این شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از حوزه نیوز حجت الاسلام…

 مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان از حضور گروه تبلیغی«سفیران نور» در ۱۲ روستای محروم این شهرستان خبر داد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از حوزه نیوز حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی به فعالیت‌های فرهنگی مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه فرهنگی سفیران نور که با تعدادی از مسئولان شهری از جمله بخشدار مرکزی، شبکه بهداشت و کمیته امداد و برخی از معاونین مدرسه علمیه به سرکشی از روستاهای اطراف شهرستان می‌پردازد از جمله برنامه‌های مهم فرهنگی است.
وی افزود: در برنامه سفیران نور سرکشی از روستاها در هر ۱۵ روز به مدت ۱۰ الی ۱۲ ساعت که از صبح آغاز و تا شب ادامه می یابد، انجام می شود.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان فعالیت‌های گروه سفیران نور در روستاها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: سرکشی از مدارس و خانه محرومین، اهدای ۱۰ هدیه به دختران و پسران جوان، شرکت در نماز جماعت روستا و اهدای هدیه به امام جماعت و مکبر مسجد، برگزاری مسابقه ورزشی، و … از جمله فعالیت‌های مهم این گروه در روستاها است.

وی، برگزاری چند سخنرانی اعم از مسئولان شهری و حوزوی را از دیگر فعالیت‌های این گروه سفیران نور دانست و ادامه داد: تاکنون از ۱۲ روستا هر کدام سرکشی شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین