شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

انصاری لاری: هیچ تمایلی برای نامزدی شهرداری تهران ندارم

انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار حذف نام خود از فهرست نامزدهای شهرداری تهران شد و گفت: هیچ تمایلی برای نامزدی آن شهرداری ندارم. به گزارش میلاد لارستان…

انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار حذف نام خود از فهرست نامزدهای شهرداری تهران شد و گفت: هیچ تمایلی برای نامزدی آن شهرداری ندارم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری در نامه ای خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران نوشت: نظر به اینکه اینجانب هیچ قصد و تمایلی برای نامزدی شهرداری تهران ندارم، استدعا دارم نام اینجانب را از فهرست نامزدهای شهرداری تهران حذف بفرمایید.
انصاری لاری دراین دومین بار است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نامزدی شهرداری تهران را رد می کند.
محمد ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با حکم حسن روحانی از سال ۱۳۹۶ تاکنون مدیریت منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد.
دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری ( متولد ۱۶ آبان ماه ۱۳۳۹ در لار) دانش‌آموخته حقوق و جزو مؤسسان جهادسازندگی لارستان است.
وی در سال ۱۳۶۲ با کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته حقوق دانشگاه تهران به تحصیل مشغول و هم‌زمان مدیر کل بازرسی و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت و با روزنامه‌های کیهان، جمهوری اسلامی و اطلاعات در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷ همکاری می‌کند.
انصاری لاری استاندار سابق بوشهر (مهر ماه ۱۳۷۶ تا شهریور ماه ۱۳۷۸)، استاندار سابق استان فارس (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) و رئیس سازمان ثبت احوال ایران در دولت محمد خاتمی بود.
وی قبل از انتصاب به سمت‌های سیاسی، کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدتی نیز معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال را بر عهده داشت.
عضویت در شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران، مؤسسه رسانه‌های تصویری، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و چاپ و انتشارات چندین کتاب و مقاله از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او در این سال‌ها است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین