شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی لارستان به آمبولانس پیشرفته

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس از تجهیز درمانگاه های تامین اجتماعی شهرستان های نورآباد، لارستان و داراب به ناوگان آمبولانس های پیشرفته خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس از تجهیز درمانگاه های تامین اجتماعی شهرستان های نورآباد، لارستان و داراب به ناوگان آمبولانس های پیشرفته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر اکبر امیری اظهار داشت: با تحویل ٣ دستگاه آمبولانس به درمانگاه های شهدای گمنام ممسنی، وطن پرست لارستان و ابن سینا داراب، این واحدها به جمع مراکز دارای ناوگان آمبولانس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس پیوستند.

وی افزود: آمبولانس های مذکور، مجهز به امکانات روز پزشکی است و نقش مهمی در بهبود خدمت رسانی به بیمه شدگان دارند.

دکتر امیری تصریح کرد: بالغ بر دو میلیون و یکصد هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان فارس هستند که حدود ۴۴ درصد جمعیت این استان را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی در این استان به بیمه شدگان خدمات درمانی رایگان ارائه می دهند، گفت: ارتقاء هتلینگ، نوسازی و بازسازی بخش های درمانی، تجهیز ناوگان آمبولانس و حذف دفترچه های درمانی از دیگر خدمات این سازمان طی سال های اخیر بوده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین