جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

هفته سوم خرداد ماه 1398 -شماره 612 (زن، حجاب و عفاف)

فرا رسيدن يوم‌الله ميلاد مسعود ام‌ابيها فاطمه زهرا(س) فرصتي است كه زن مقام و منزلت خود را در جامعه ادراك نموده و الگوي واقعي خود را باز شناسد.استعمار براي سيطره…

فرا رسيدن يوم‌الله ميلاد مسعود ام‌ابيها فاطمه زهرا(س) فرصتي است كه زن مقام و منزلت خود را در جامعه ادراك نموده و الگوي واقعي خود را باز شناسد.
استعمار براي سيطره بر مردم كشورها از ابزارهاي خاصي استفاده مي‌كند.
 يكي از مهمترين ابزارها، تهي كردن اقوام و ملت‌ها از آثار فرهنگي و الگوهاي معنوي و مادي خويش است.
 براي تحقق اين خواسته ابتدا با ابزار و وسايل مجهز و تكنولوژي مدرن، جامعه را مورد تهاجم قرار مي‌دهد  و همزمان با تهاجم تكنولوژي تهاجم فرهنگي را نيز آغاز مي‌كند و با صدور زشت‌هاي زيبانما و پليدهاي مطهر نشان به تبليغ پليدي‌ها و زشتي‌‌ها مي‌پردازد تا از آن مردم جامعه‌اي پوك، پوچ و ميان تهي بنا نهد سپس لباس‌هاي زيبا را به وقيحانه‌ترين بدن‌ها مي‌پوشاند و آنها را زيبانما مي‌سازد.
جامعه‌اي را عريان مي‌كند و با بدترين وضعيت همچون عروسك باربي بزك مي‌نمايد و نام تمدن و تجدد بر آن مي‌نهد و اگر كساني كه فرهنگ حقيقي را مي‌شناسند فرياد كنند كه اين چه تحفه‌اي است مي‌گويند پس مانده‌هاي گذشته و عقب افتاده‌هاي تمدن‌اند.
استعمار براي تحقق اهداف خود جوان‌ها را به بيهودگي سوق مي‌دهد.
اگر يك بيدادگر فرياد برآورد كه «عزيزان به كجا مي‌رويد؟» يا يك انسان آگاه مضطربانه ندا دهد «چرا زشتي‌ها را رشد مي‌دهيد؟» اينان مي‌گويند  «گير ندهيد» بگذاريد آزاد باشيم و…
راستي ريشه ناهماهنگي در كجاست؟ آيا به جز اين است كه زنان ما و حتي مردان ما الگوهاي حقيقي را يا نمي‌شناسند يا گم كرده‌اند و اضطرابِ يافتن هم ندارند.
بياييد الگوهايي كه خداوند براي هدايت انسان‌ها آفريده بازشناسيم و در ترويج آنها بكوشيم و از الگوهاي بشري كه جز گرفتاري و يأس و پوچ‌گرايي چيزي به ارمغان نمي‌آورد دست برداريم.
مجدداً ميلاد باسعادت الگوي زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مبارك باد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین