پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجتمع نگین لارستان+عکس

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در مجتمع نگین لارستان برپا شده است. سیما علویه در گفت و گو با…

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در مجتمع نگین لارستان برپا شده است.

سیما علویه در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی توسط اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لارستان در راستای حمایت از فعالان در این عرصه در مجتمع نگین شهر لار برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۲ آبان ماه کار خود را آغاز و تا ۲۵ این ماه آماده بازدید عموم مردم است، افزود: علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۱ شب از این نمایشگاه دیدن نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان درباره کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه، تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار فاخر و زیبایی از هنرمندان رشته های زیورآلات، بدلیجات،قلاب بافی، عروسک بافی، عروسک روسی، خدمات لیزر چوب، سرویس دوز نوزاد، سرویس دوز آشپزخانه، فرشینه(تابلو و پادری) و غیره عرضه شده است.

این مسئول ادامه داد: نقاشی، طراحی، عکاسی، دریم کچر، نمد دوزی، چرم دوزی، تریکوبافی، گوهرتراشی، قلیون دکوری، کوسن پولیشی از دیگرآثاری است که می توان در این نمایشگاه ملاحظه کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین