چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

هفته دوم امرداد ماه 1398 -شماره 618 (سخني با سرپرست محترم فرمانداري ويژه لارستان)

حضور جنابعالي در لارستان بزرگ، اولين خاستگاه حكومت اسلامي بر مبناي ولايت مطلقه فقيه و پذيرش مسئوليت سرپرستي فرمانداري ويژه لارستان ارج نهاده و تقارن حضور شما در ايام اعياد…

حضور جنابعالي در لارستان بزرگ، اولين خاستگاه حكومت اسلامي بر مبناي ولايت مطلقه فقيه و پذيرش مسئوليت سرپرستي فرمانداري ويژه لارستان ارج نهاده و تقارن حضور شما در ايام اعياد شعبانيه و ولادت مسعود منجي عالم بشريت حضرت آقا امام عصر(عج) به فال نيك گرفته نكاتي چند به عنوان يادآوري و تأكيد ارائه مي‌گردد.
جناب آقاي فرماندار اصولاً مردم ما و ساير شهرستان‌ها آنچه كه مي‌بينند و در مورد آن به قضاوت مي‌نشينند عملكرد مسئولين است نه سخنان و گفتار جذاب و جالب آنان.
حضرت امام(ره) در يكي از بياناتشان به مسئولين گذشته فرمودند ما با هيچ كس پيمان خصومت نبسته‌ايم ما عمل شما را ملاحظه مي‌كنيم اگر خوب عمل كنيد حمايت مي‌كنيم .
اين درس براي پيروان و مقلدان آن حضرت همواره ثابت است لذا مي‌گوييم ما ضمن بستن پيمان اخوت ديني اعلام مي‌نماييم اگر جنابعالي خواسته بحق مردم را جامه عمل بپوشيد و در رفع مشكلات عمومي جامعه گام برداريد و براي توسعه و تعالي و ارتقاي منطقه از هيچ كوششي فروگذاري نفرماييد، مسلّم بدانيد مردم با تمام توان از جنابعالي حمايت خواهند كرد و از هيچ حمايتي دريغ نخواهند نمود و اگر خداي نكرده مردم چيزهايي كه در گفتار مي‌شنوند در كردار نبينند يا عكس آن ملاحظه كنند به گونه‌اي ديگر رفتار مي‌نمايند كه اميد است چنين نشود.
خواسته‌هاي به حق مردم در جلسه آن جناب با معتمدين به استحضار جنابعالي رسيده است و مسلماً جنابعالي در پي رفع آن همت خواهند نمود اما چون هفته‌نامه ميلاد حكم تاريخ معاصر لارستان را دارد براي ثبت در تاريخ و روشنگري افكار عمومي و جلوگيري از هرگونه شايعه‌پراكني اهم خواسته‌هاي مردم نگاشته مي‌شود.
۱-در مورد توهين به سلاله پاك رسول خدا و بقيه‌السلف مرحوم آيت‌الله مجاهد سيدعبدالحسين لاري (ره) سزاوار است ضمن تفكيك ناآگاهان و بخشش آنان با كساني كه از روي عمد به توهين و تحريك پرداخته‌اند اقدامي شايسته صورت گيرد تا هيچ كس به خود اجازه ندهد به مراجع ديني و مقدسات جامعه توهين نمايد و ارزش‌ها را تضعيف كند و آگاهانه يا ناآگاهانه عامل خرسندي ضد انقلاب را فراهم سازد زيرا دشمنان نظام در پي اين هستند كه فصل الخطاب شهرستان‌ها و استان‌ها را از صحنه حذف كنند.
۲-تسريع در بازگشت بخش‌هاي اوز و بيرم به پيكره لارستان بزرگ قبل از هر اقدام ديگري همين‌طور كه در اطلاعيه  حضرات آيات، ‌ آيت‌‌اللهي، موسوي لاري و نسابه از قول مسئولين  وزارت كشور آمده است.
بديهي است تسريع در امر فوق و خاتمه اين غائله‌ عاملي براي تحرك اقتصادي اجتماعي و صنعتي منطقه خواهد شد زيرا متأسفانه حدود ۶ ماه است اين مسأله تمام حركت‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است و بعضي آسيب‌ها را به وجود آورده و رشد اجتماعي را تضعيف نموده و اميد را ازجامعه زدوده است.
۳-تدوين يك نقشه راه جهت تعالي و توسعه لارستان از جمله نكاتي كه جنابعالي در اولين جلسه جهت توسعه و تعالي قول داده بوديد و در جلسه معتمدين تأكيد شد.
۴-تحت پوشش گرفتن فرمانداري‌هايي كه طبق ضابطه مي‌تواند تحت نظر فرمانداري ويژه باشد.
اميد است با درايت و كارداني آن جناب هرچه سريع‌تر خواسته‌هاي بحق مردم لارستان جامه عمل پوشد و اميد مضاعف در جامعه لارستان دميده شود و آرامش كامل به جامعه بازگردد و در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) و مقام معظم رهبري مدظله‌العالي و حضرت آيت‌الله آيت‌اللهي «حفظه‌الله تعالي»، ابعاد اقتصادي اجتماعي، سياسي و فرهنگي تعالي و توسعه يابد و لارستان به جايگاه حقيقي خود برسد و خشنودي الهي كه همانا خشنودي عامه مردم است تحقق يابد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین