جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تماشای این دو فیلم را از دست ندهید؛‌ “اقتدار موشکی” ایران با “مردی با آرزوهای دوربرد”

این روزها کماکان حرکت افتخار آفرین رزمندگان سپاه و انهدام پرنده غول پیکر RQ4‌ آمریکایی بر سر زبان هاست. حرکتی که پس از انهدام موضع داعش با موشک های نقطه…

این روزها کماکان حرکت افتخار آفرین رزمندگان سپاه و انهدام پرنده غول پیکر RQ4‌ آمریکایی بر سر زبان هاست. حرکتی که پس از انهدام موضع داعش با موشک های نقطه زن در سال گذشته بازهم اقتدار نظامی ایران و به بیان امام خامنه ای “قدرت بازدارندگی” کشورمان را به رخ جهانیان کشید. در این میان نقش بی بدیل برخی افراد نباید نادیده گرفته شود. یکی از تاثیرگذارترین این افراد پدر موشکی ایران “شهید حاج حسن طهرانی مقدم “‌می باشد. مشاهده فیلم “مردی با آرزوهای دوربرد”‌یادآور فداکاری این بزرگ مرد نظامی کشورمان می باشد. مشاهده و باز مشاهده این فیلم را توصیه می نماییم.

 

مستند مردی با آرزوهای دوربرد مدتی پیش و همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت؛ در بخشی از این فیلم یکی از سناریوهای احتمالی پاسخ ایران در صورت تحرک رژیم صهیونیستی نمایش داده شده است که واکنش رسانه های خارجی را در زمان پخش در پی داشته است.

 

اقتدار موشکی ایران پس از عرش موشکها بر فراز داعشی ها با نقطه زن های دقیق تولیدی داخل خود توان موشکی کشورمان را به رخ کشید. فیلمی از این اقتدار را که در برنامه ثریا از شبکه ۱ چندی پیش پخش شد  با هم در ادامه می بینیم:

اقتدار موشکی:  پخش تصاویری بکر از غرش موشکها تا کمین پهپادهای ایرانی بر فراز داعشی های خون خوار / جزئیاتی از سه عملیات موشکی سپاه و کابوس آمریکایی ها در منطقه / با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه قهرمان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین