پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای طرح مسکن امید در شهر لار

سرپرست استانداری فارس گفت: اجرای پروژه های برنامه بازآفرینی شهری مراکز شهرستان های استان در اولویت قرار گیرد. به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی شنبه در ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها…

سرپرست استانداری فارس گفت: اجرای پروژه های برنامه بازآفرینی شهری مراکز شهرستان های استان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی شنبه در ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات در شیراز افزود: یکی از نواقص سیستم برنامه نویسی این بوده که همواره خواسته ایم در هر برنامه همه مشکلات را با هم حل کنیم و این باعث شده که نتوانیم هیچ یک از کارها را به شکل کامل به سرانجام برسانیم.

او ادامه داد: بنابراین باید اولویت اجرا و تخصیص اعتبارات را به پروژه های مهم دهیم و در کنار آن برنامه سایر شهرها را هم مصوب و در اولویت های بعد نسبت به اجرای آنها اقدام کنیم.

وی، مساحت بافت فرسوده استان فارس را چهار هزار هکتار بیان کرد و گفت: یک هزار و ۸۰۰ هکتار که ۴۵ درصد بافت فرسوده استان را شامل می شود در کلانشهر شیراز قرار دارد و در این محدوده جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر ساکن هستند.

رحمانی اضافه کرد: چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک بازآفرینی سال ۹۷ استان فارس در شیراز و پنج شهر دیگر استان تهیه شده و با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید و تجزیه و تحلیل کارشناسی، چارچوب این بحث نیز بازنگری خواهد شد و مبنای اقدام هم بازنگری خواهد بود.

او اضافه کرد: انتظار است که طرح مسکن امید که هم اینک عملیات اجرایی آن فقط در شهر لار آغاز شده، برنامه زمان بندی اجرای آن در سایر شهرهای استان نیز تهیه شود.

وی گفت: در تامین و تخصیص اعتبارات و پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح مسکن امید، اولویت با پروژه هایی باشد که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند.

رحمانی افزود: دستگاه های اجرایی همچنین ظرفیت تخصیص ۳۰ درصد اعتبارات خود به اجرای طرح های بازآفرینی شهری را نیز به کار گیرند و در هر جلسه گزارشی از میزان اعتباری را که به این امر اختصاص داده اند ارائه دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین