سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نواحی صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار به شرکت های خدماتی واگذار می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واگذاری امور ۱۸ شهرک صنعتی به بخش خصوی خبر داد و گفت: امور ۳ شهرک و ناحیه صنعتی دیگر نیز در آستانه واگذاری است….

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واگذاری امور ۱۸ شهرک صنعتی به بخش خصوی خبر داد و گفت: امور ۳ شهرک و ناحیه صنعتی دیگر نیز در آستانه واگذاری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، احد فتوحی در مجمع سالانه شرکت خدماتی شهرک صنعتی سروستان ۱، بر تقویت و حمایت از فعالیت شرکت‌های خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای اداره بهتر امور شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و اظهار داشت: تاکنون امور راهبری ۱۸ شهرک صنعتی در استان فارس به شرکت‌های خدماتی واگذار شده و امور راهبری شهرک‌های صنعتی اقلید۱، ناحیه صنعتی شهید جاویدی سپیدان و نیز نواحی صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار نیز به زودی با تشکیل شرکت‌های خدماتی و انتخاب اعضای هیئت مدیره واگذار می‌شوند.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها به‌ عنوان بازوی اصلی بخش دولتی نقش ویژه‌ای در اداره امور شهرک‌های صنعتی بر عهده‌دارند، تصریح کرد: اعضای هیئت‌مدیره این شرکت‌های خدماتی به‌عنوان منتخب صنعتگران، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه در راستای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

فتوحی هدف اصلی شکل‌گیری شرکت‌های خدماتی را ایجاد بستر مناسب برای هم‌فکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای اداره بهتر شهرک‌های صنعتی و ارائه خدمات مناسب به صنعتگران توسط شرکت‌های خدماتی، بر روند فعالیت این شرکت‌ها نظارت عالیه خواهد شد، مطرح کرد: باید شرایط را به‌گونه‌ای پیش ببریم که با تعامل و همکاری با یکدیگر مشکلات شهرک‌های صنعتی را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به وجود محدودیت‌ها در اعتبارات، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای اختصاص عادلانه اعتبارات به‌منظور حمایت از شرکت‌های خدماتی، انجام خواهیم داد و در این زمینه تخصیص اعتبارات بر اساس عدالت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود خواهد بود.

فتوحی با اشاره به تحویل برخی تأسیسات در شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی، ادامه داد: نگهداری صحیح و اصولی این تأسیسات زیربنایی که با هزینه و سرمایه‌گذاری بالایی ایجاد و راه‌اندازی شده‌ از تکالیفی است که باید نهایت دقت انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط موجود واحدهای صنعتی بر رصد و پایش لحظه ای آنها بمنظور احصای مشکلات و کمک به رفع چالش‌ها و مشکلات و ارتقای ظرفیت تولید و حفظ اشتغال تاکید کرد و گفت: در این زمینه شرکت‌های خدماتی نقش برجسته‌ای دارند تا این شرکت را در پویایی و فعال‌سازی صنایع یاری دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین