شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پروژه چمن مصنوعی استادیوم دانشیار در دهه فجر افتتاح می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: پروژه بزرگ چمن مصنوعی استادیوم دانشیار افتتاح می…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: پروژه بزرگ چمن مصنوعی استادیوم دانشیار افتتاح می شود.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: به پاس پاسداشت ایام الله دهه فجر که یاداور بسیاری از ارزش هاست، ملت ایران برای ماندگاری آنها ایثارگری ها کردند.

وی با بیان اینکه در جشن ۴۰سالگی انقلاب اسلامی، اداره ورزش و جوانان لارستان سعی می کند تا با کمک و تلاش هیأت های ورزشی و بخش های تابعه برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوع برای شهروندان شهرستان برگزار کند، تصریح کرد:از جمله این برنامه ها می توان تجلیل از قهرمانان ملی کشوری و هیأت های ورزشی، افتتاح پروژه بزرگ چمن مصنوعی استادیوم دانشیار، برگزاری جشنواره بومی و محلی در روستای درز از بخش مرکزی با حضور ۳۰ روستای این بخش اشاره کرد.

طیبی ادامه داد: فستیوال رزمی بانوان، پیاده روی همگانی(کوهپیمایی آقایان-بانوان)، میزبانی کاراته استانی در شهربنارویه، میزبانی مسابقات کبدی، میزبانی والیبال  جانبازان و معلولین، مسابقات دارت و تنیس روی میز، مسابقه تیراندازی کارکنان دولت و دهها مسابقات ورزشی متنوع از جمله این برنامه هاست.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین