شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تلاش مجاهدانه یک روحانی حوزه علمیه لارستان در «زرین دشت»

حجت الاسلام فریبرز آزادی یکی از طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب لارستان است که در شهرپیر زرین دشت مشغول فعالیت های فرهنگی مذهبی و خدمت رسانی به اهالی این…

حجت الاسلام فریبرز آزادی یکی از طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب لارستان است که در شهرپیر زرین دشت مشغول فعالیت های فرهنگی مذهبی و خدمت رسانی به اهالی این روستا است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام فریبرز آزادی یکی از طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) شهرستات لارستان است که در شهرپیر زرین دشت مشغول فعالیت های فرهنگی و مذهبی و خدمت رسانی به اهالی این شهر است.

حضور مستمر در برنامه های مذهبی مدارس سطح زرین دشت، ایجاد کارگروه های فرهنگی مذهبی ویژه برادران و خواهران در شهرپیر و برگزاری گفتمان های دینی اعم از گفتمان حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی، نماز، زکات، انقلاب اسلامی، اعتکاف، دفاع مقدس، و گفتمان هایی ویژه کودکان و نوجوانان از جمله فعالیت های این روحانی مبلغ در سطح شهر است.

همچنین از دیگر برنامه های حجت الاسلام آزادی در شهر پیرزرین، اجرای طرح هسته جوان و بوستان معرفت ویژه ۱۸۵نفر دانش آموز دختر و پسر و برگزاری کلاس های حفظ و روخوانی قرآن کریم در سطح بخش ایزدخواست است.

این روحانی مبلغ نیز در بسیاری از برنامه ها از جمله برگزاری موالید و شهادت ائمه اطهار (ع) و برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر شهرپیر می پردازد.

اصلاح ذات البین در سطح شهر، سرکشی از بیماران و افراد سالمند به همراه مومنین و مسئولان بومی و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان به همت خیرین و معتمدین شهر از دیگر فعالیت های این روحانی مبلغ در شهرپیر زرین دشت است.

حجت الاسلام آزادی همچنین در این شهر به فعالیت هایی مانند تشکیل و ایجاد کانون فرهنگی تبلیغی ولایت و کسب مقام نخست در شهرستان زرین دشت و تهیه و انتشار تنها ماهنامه فرهنگی مذهبی در شهرستان به نام مسجد فاطمیه شهرپیر به سردبیری و خودشان در سطح شهرستان می پردازد.

برگزاری دعا های توسل، کمیل، ندبه و زیارت عاشورا، برگزاری سخنرانی های مذهبی، کلاس های مشاوره ویژه جوانان و برگزاری کلاس های مشاوره ویژه خانواده ها از دیگر فعالیت های فرهنگی مذهبی حجت الاسلام آزادی در شهرپیر است.

این روحانی مبلغ در محل تبلیغ خود به فعالیت های دیگری مانند تهیه جهیزیه برای زوج های جوان در حد توان به همت خیرین، تهیه کارت های نماز ویژه دانش آموزان مسجدی جهت جذب آنها به نماز و مسجد و برگزاری و حرکت دسته های عزاداری در محرم و ایام فاطمیه و اربعین نیز می پردازد.

برگزاری تعزیه و شبیه خوانی، مراسم با قرآن در رمضان در ماه رمضان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون سطح شهرستان و تبادل نظر، دیدار با مسئولان سطح شهرستان در رابطه با فعالیت های فرهنگی و تبیین و انتشار رهنمود های مقام معظم رهبری از جمله بخشی از فعالیت های مهم این روحانی مبلغ در شهرپیر زرین دشت به شمار می رود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین