پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز بکار رسمی پایگاه سلامت دانش آموزی در لار+عکس

فعالیت پایگاه سلامت دانش آموزی لارستان به طور رسمی آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی…

فعالیت پایگاه سلامت دانش آموزی لارستان به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،زارعی رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش فارس،علیپور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان،دکتر اسماعیلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان و منصور اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی ، فعالیت و برنامه های پایگاه سلامت دانش آموزی لارستان با معاینه و تست تعدادی از دانش آموزان مراکز استثنایی لار رسماً  آغاز شد.

در این مراسم ،رویا صمدی مدیر پایگاه سلامت دانش آموزی گزارشی از روند راه اندازی این پایگاه ارایه داد و از زحمات تمامی افرادی که در این زمینه تلاش و همکاری داشته اند قدردانی کرد.

وی از زحمات ویژه دکتر جعفرپور در این راستا مبنی بر پیگیری جذب دومیلیاردو پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور خبرداد و گفت به تدریج این اعتبارات صرف توسعه و تجهیز این پایگاه سلامت خواهد شد.

پیش از مراسم شروع به کار نیز مسوولین در یک جلسه تخصصی موضوع توسعه پایگاه سلامت دانش آموزی و موانع اداری و مالی آن  و پرهیز از موازی کاری با سایر مراکز درمانی را به بحث گذاشته و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

این پایگاه که با همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانش آموزان به ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان خدمات پایش سلامت ارایه خواهد داد از بخش‌های مختلفی از جمله بینایی سنجی،شنوایی سنجی،دندان پزشکی ،فیزیوتراپی،کاردرمانی و…برخوردار است و در یک برنامه هفتگی، خدمات خود را به جامعه هدف که سنین کودکی و نوجوانی است ارایه می دهد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز بکار رسمی پایگاه سلامت دانش آموزی در لار+عکس”

  1. ناشناس گفت:

    هردانش آموز بیست وپنج هزار تومن برای بینایی سنجی میگیرن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین