پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اهداء تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) لار

در حركتي خيرخواهانه نیک اندیش لارستاني با هزينه بالغ بر٧٢٠ميليون ريال يكي از تجهيزات پزشکی ویژه  آزمايشگاه را خريداري  و به بيمارستان لار اهدا نمود. به گزارش میلاد لارستان به…

در حركتي خيرخواهانه نیک اندیش لارستاني با هزينه بالغ بر٧٢٠ميليون ريال يكي از تجهيزات پزشکی ویژه  آزمايشگاه را خريداري  و به بيمارستان لار اهدا نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، خیر محترم لارستانی یک دستگاه آنالیز گازهای خون به مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لاراهداء کرد.

با استفاده از این دستگاه می توان آزمایش های اکسیژن خون، دی اکسید کربن خون، بیکربنات، کلسیم یونیزه، اسید و قلیای خون و سایر آنالیزهای خون را انجام داد.

مهمترین کاربرد آزمایش گازهای خونی مربوط به اختلالات اسید و باز است که با توجه به تحریم های موجود علیه ملت بزرگ ایران و مشکلات گسترده در تهیه کیت های آمریکایی، طی رایزنی دکتر حمیدرضا ایزدی،رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارو دکتر سروش کیانی لاری، مشاور وی  با خیر محترم و پیشنهاد به وی، این دستگاه برای بخش آزمایشگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۲۰ میلیون ریال خریداری و به بیمارستان اهداء شد.

دکتر حمیدرضا ایزدی در این باره اظهارداشت: خرید این دستگاه، باعث صرفه جویی در هزینه ها برای تهیه کیت های گران قیمت آمریکایی شده و از طرفی تهیه کیت های دستگاه جدید آسان تر و با همان کیفیت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که اکثر بیمارستان ها به دلیل کمبود کیت با مشکل مواجه اند، این مرکز با خرید این دستگاه به صورت شبانه روزی به بیماران ارائه خدمت می کند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین