پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
طی یکسال گذشته رخ داده است:

تحویل 11میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در 4 بیمارستان تحت پوشش علوم پزشکی لارستان

 معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به روند تجهیز بخش های مختلف بیمارستانی اظهارداشت: همواره برای توسعه و گسترش خدمات، سعی بر احداث بخش ها و ساختمان های…

 معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به روند تجهیز بخش های مختلف بیمارستانی اظهارداشت: همواره برای توسعه و گسترش خدمات، سعی بر احداث بخش ها و ساختمان های جدید و یا بهبود، بهسازی و گسترش بخش های بیمارستان هاست که این موارد می تواند بصورت دولتی، خیرساز و یا مشارکتی باشد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد آزادگان تصریح کرد: گرچه خیران باهمت این منطقه در حوزه تامین تجهیزات نیز ورود کرده اند اما غالبا تجهیز بخش های احداث شده با پیگیری مسئولان دانشکده و بیمارستان از محل اعتبارات دولتی تامین می شود.

دکتر آزادگان افزود: در طی یکسال گذشته سه بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج، امیدوار اوز و حضرت علی اصغر(ع) بیرم تجهیزات دولتی خود را مجموعا به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد تومان تحویل گرفته اند.

وی با اشاره به مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لارستان خاطرنشان کرد: با توجه به ساخت و تکمیل بخش های جدید این مرکز، با پیگیری مسئولان، اخیراً تجهیزات مربوطه از محل اعتبارات دولتی تامین و به بیمارستان تحویل داده شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تحویل 11میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در 4 بیمارستان تحت پوشش علوم پزشکی لارستان”

  1. کارمند علوم پزشکی. لارستان گفت:

    این اطلاعیه بیشتر جهت این است که در مرحله اخیر همه امکانات و تجهیزات در خود لار استفاده شده است وسایر مناطق. بی بهره بودند وگرنه این آمار ها چیز جدیدی نیست و مربوط به سالها قبل است که من اعتقاد. دارم باید با عدالت در منطقه برخورد شود تا انسجام دانشکده برقرار به ماند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین