چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی در بخش اوز لارستان+عکس

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چندین طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش اوز لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد. به…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چندین طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش اوز لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در دومین روز از چهلمین دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی و با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و قشرهای مختلف مردم، چندین طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش اوز لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

 پروژه های شهرداری اوز همچون احداث امتداد پارک حاشیه ای در بلوار شهرداری با اعتبار۷۲۰ میلیون تومان، تعویض و اصلاح بلوار ابوذر غفاری به طول ۳۰۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۷۴۰ میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت خیابان سوداگر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، خانه دوچرخه اوز با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان توسط ورثه مرحوم حاج هاشم اسماعیلی کهنه ای از جمله این طرح هاست.

همچنین در این روز خانه بهداشت روستای محلچه با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان، روشنایی ورودی روستای هود فاز ۲ با اعتبار ۷۶ میلیون تومان، اجرای طرح توسعه فیدر روستای گلار با مشارکت ۴۰ درصدی شورای روستا با اعتبار ۲۰۵ میلیون تومان، بهره‌برداری از ۵ دستگاه پست هوایی جدید با اعتبار ۳۴۵ میلیون تومان، روشنایی ورودی روستای بیدشهر با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان، بهره برداری از طرح تقویت ۵ دستگاه ترانسفورماتور هوایی با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

راه اندازی واحد تولید آسفالت در کیلومتر ۷ جاده اوز به کوره در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با زیربنای ۶۰ متر مربع با ظرفیت اسمی تولید ۱۰۰ هزار تن در سال و اشتغال برای ۵ نفر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و واحد تولید شن و ماسه در کیلومتر ۸ روستای هیرم به سمت بنارویه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با ظرفیت اسمی تولید ۷۵ هزار تن در سال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی، از مهمترین طرح های افتتاح شده در بخش اوز بود.

 مسئولین در ادامه کلنگ آغاز ساخت ساختمان شورای اسلامی  و پارک بهجت در شهر اوز را به زمین زدند.  ساختمان شورای اسلامی قرار است در زمینی به مساحت ۲۳۰ مترمربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با اعتباری بالغ بر  ۷۰۰ میلیون تومان و پارک بهجت نیز در زمینی به مساحت ۶۱۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان توسط شهرداری و با مشارکت خیرین ساخته شود.

 همچنین ساخت ساختمان هیئت بدنسازی اوز نیز آغاز شد. این پروژه نیز قرار است با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان توسط خیر محلی احداث شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین