پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

۶ پروژه عمرانی شهرداری لطیفی در دهه فجر افتتاح می‌شود

شهردار لطیفی گفت: طی دهه مبارک فجر تعداد شش پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به…

شهردار لطیفی گفت: طی دهه مبارک فجر تعداد شش پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردانی است که با تکیه به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام خمینی(ره) حکومتی را بنیان نهادند که امروز پس از ۴۰ سال به الگویی جهانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به شش پروژه‌ قابل افتتاح شهرداری لطیفی افزود: در راستای خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان، سایت اداری شهرداری لطیفی در ۲ طبقه به انضمام پارکینگ با زیربنای ۶۵۰ مترمربع و مساحت ۱۸۰۰ مترمربع ایجاد و برای آن اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار لطیفی ادامه داد: خیابان ۳۵ متری ضلع جنوبی مجتمع بزرگ اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی نیز احداث شده است که ۷۰۰ متر طول لبه‌گذاری، ۵۳۰۰ مترمربع زیرسازی و قیرپاشی و آسفالت شده که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال بوده است و طی دهه فجر افتتاح می‌شود.

مهندس حیدری به احداث پارک محله‌ای خرمنزار به مساحت ۷۵۰ مترمربع اشاره کرد و گفت: این پروژه شامل فضای سبز، زمین فوتبال، فضای بازی کودکان، ست کامل ورزشی، سکو نشیمن و… بوده و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

این مقام اجرایی بیان داشت: اجرای موزاییک فرش پیاده‌رو و جداره‌سازی ضلع جنوبی بلوار امام علی(ع) به مساحت‌های ۱۸۰۰ و ۱۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

شهردار لطیفی گفت: عملیات کانیواگذاری، زیرسازی و آسفالت معابر ضلع شمالی و جنوبی بلوار شهداء و امام علی(ع) که شامل خیابان‌های آیت‌اللهی(ره)، حج، حافظ، معراج، قدس، نبوت، پاسالار، پاسارگاد، غدیر، رئیسی، میدان ورودی از سمت بندرعباس و محله جهرمی‌ها است با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده که ۳۷۰۰ متر طول کانیواگذاری و ۵۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر شورای اسلامی شهر لطیفی و ایستگاه موقت آتش‌نشانی نیز افتتاح می‌شود. البته عملیات ساخت و احداث ایستگاه جدید آتش‌نشانی در ضلع شرقی مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی از اوایل تیرماه سال جاری با زیربنایی بالغ‌بر ۱۹۰ مترمربع کلید خورد که تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس حیدری تصریح کرد: نصب تابلوهای تبلیغاتی در ورودی شهر لطیفی از سمت بندرعباس با همت و همکاری خیر بزرگوار جناب آقای قادری و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین