پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

در سفر معاون استاندار فارس به لارستان چندین طرح عمرانی افتتاح شد+تصاویر

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور معاون عمرانی استانداری فارس چند طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتباری افزون بر ۳۷ میلیارد تومان در لارستان افتتاح شد….

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور معاون عمرانی استانداری فارس چند طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتباری افزون بر ۳۷ میلیارد تومان در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، باحضور معاون عمرانی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان، مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی فارس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان فارس مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از مسئولین چندین طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مجتمع خدمات رفاهی پیمان  در جاده لارستان – جهرم اولین طرحی بود که افتتاح شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع با زیر بنای ۷۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

این مجتمع دارای ۸ نازل بنزین ، ۸ نازل نفت و گاز، سوپرمارکت، واحد اداری و غیره می باشد که زمینه اشتغال زایی برای  ۱۰ نفر فراهم شده است.

شرکت زاگرس ترابر خلیج فارس لارستان دومین طرحی بود که به بهره برداری رسید.

این شرکت نیز در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی احداث و دارای ۱۰ سالن نمایندگی، نمازخانه، اتاق صدوربارنامه، دفتر اداری، کارواش، مکانیکی و تعویض روغنی می باشد و برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

مسئولین سپس مزرعه پرورش عقرب در شرکت پالیزان کژدم ایراهستان لارستان را افتتاح کردند.

این مزرعه هم  در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار با زیربنای ۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است که دارای ۴ سالن تکثیر و پرورش عقرب می باشد که تا عید امسال قریب به ۳۰۰ هزار عقرب در این مزرعه تکثیر و پرورش می یابد و برای ۲۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان در ادامه، پروژه های شهرداری لطیفی را با اعتبار ۵ میلیارد تومان افتتاح کردند.

این طرح ها شامل مجتمع اداری شهرداری لطیفی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه، پارک محله ای خرمنزار در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع، دفتر شورای اسلامی شهر لطیفی، ایستگاه آتش نشانی، اجرای جداره سازی ضلع جنوبی بلوار امام علی علیه السلام به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع، اجرای موزاییک فرش پیاده رو ضلع جنوبی بلوار امام علی علیه السلام به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و اجرای بهسازی و آسفالت معابر شهری به مساحت ۴۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع بود.

 ایستگاه خط ۶۶ کیلو ولت برق لار ۳ پروژه بعدی بود که توسط مسئولین افتتاح شد.

این ایستگاه هم شامل احداث ۹ کیلومتر خط دو مداره ۶۶ کیلو ولت حد فاصل پست ۲۳۰ لار و پست جدید الاحداث لار۳ همراه با پست پکیج لار ۳ شامل احداث یک دستگاه پکیج ۶۶.۲۰ به ظرفیت ۴۰ مگا ولت آمپر است که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان توسط دولت احداث شده است.

 

 

در پایان نیز مسئولین ساختمان اداره بیمه سلامت لارستان افتتاح کردند.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر مربع با زیربنای ۶۰۰ متر مربع در دو طبقه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط دولت احداث و شامل ۱۶ اتاق، نمازخانه، اتاق سرایداری و غیره می باشد.

 پیش از این نیز مسئولین کلنگ احداث ساختمان کلانتری شهر لطیفی را به زمین زدند.

ساختمان کلانتری قرار است در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط شورای اسلامی شهر لطیفی، خور و خیرین محلی ساخته شود. زمین این پروژه نیز اهدایی آقای حاج علی عباسیان از اهالی شهر لطیفی است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین