جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

چند طرح عمرانی در بخش جویم لارستان به بهره برداری رسید

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چندین طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در بخش جویم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چندین طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در بخش جویم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور جلیل

حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، داود شفیعی بخشدار جویم و جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم، چندین طرح عمرانی، تولیدی و زیربنایی در بخش جویم لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه لارستان ابتدا ۳ خانه بهداشت در روستاهای چاه گزی، منصور آباد و جهاد آباد همگی با زیربنای ۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی که توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان احداث و تجهیز شده بود را افتتاح نمود.

مسئولین در ادامه پروژه های شهرداری جویم را به بهره برداری رساندند.

این طرح ها شامل بلوار خلیج فارس جویم به طول ۳۲ متر با آسفالت‌ریزی ۸۱۰۰ متر مربع،خیابان شهید اجرایی، آسفالت معابر شهرک ۱۱ هکتاری غدیرخم، کلون وبافت قدیم شهر، سنگ چینی رودخانه فصلی و پل بتونی و موزاییک فرش معابر سطح شهر جویم همگی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، بود.

واحد تولیدی بسته بندی میوه تازه در روستای کتویه طرح بعدی بود که توسط فرماندار افتتاح شد.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع، با زیربنای ۷۵۰ متر مربع، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان احداث شده است که ظرفیت تولید میوه در سال ۵۰۰۰ تن می باشد و برای ۸ نفر شغل ایجاد شده است.

سپس برق رسانی به روستای دور افتاده و ۶ خانواری شمس آباد با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان هم با حضور مسئولین افتتاح گردید.

همچنین دیگر طرح های برق رسانی نیز در این روز همچون روشنایی معابر بلوار امام خمینی و بلوار خلیج فارس شهر جویم با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان، نصب هفت دستگاه پست هوایی با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان، طرح تقویت ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور هوایی با اعتبار ۶۷۰ میلیون تومان و شروع پروژه طرح توسعه فیدر کاریان – احمد محمودی از پست بلغان به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

پیش از این نیز فرماندار لارستان کلنگ آغاز ساخت پارک حاشیه ای شهر جویم را به زمین زد. این پارک قرار است توسط شهرداری جویم با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان احداث گردد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین