پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور: بیانیه “گام دوم انقلاب” کاملا مهندسی شده نگارش یافته است

نماینده مردم در مجلس که به منظور بررسی بیانیه راهبردی “گام دوم انقلاب”  در برنامه صبح بخیر ایران در شبکه ۱، حضور یافته بود ‌دقایقی پیش در سخنان کوتاهی همه…

نماینده مردم در مجلس که به منظور بررسی بیانیه راهبردی “گام دوم انقلاب”  در برنامه صبح بخیر ایران در شبکه ۱، حضور یافته بود ‌دقایقی پیش در سخنان کوتاهی همه را به بررسی بیانیه راهبردی امام خامنه ای دعوت نموده و ضمن تقسیم بندی بیانیه در ۵ فصل کلی افزود: مفاد ارائه شده  در بیانیه “گام دوم انقلاب”‌ اساساً‌ با مهندسی کامل ارائه شده و اصلا انشاء نمی باشد.

به گزارش میلادلارستان وی با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی این بیانیه به جوانان فعلی و مدیران فردای این کشور می باشد افزود: امیدوارم این موضوع توسط جوانان مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. وی در عین حال از مراکز علمی نیز درخواست نمود موضوعات ذکر شده در این بیانیه را به بحث گذاشته و جد بررسی نمایند تا در دهه پنجم باعث بارورتر شدن درخت انقلاب باشیم.

در حاشیه  نیزمجری برنامه محمدرحمان نظام اسلامی به پیامک ارسالی از سوی پیروز (بخشدار مرکزی لارستان) اشاره کرد که تیم صبح بخیر ایران را به حضور در لارستان دعوت نموده بود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین