شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بهره برداری از نمازخانه دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون لار

نمازخانه و سالن مطالعه شهید نجیب زاده در دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش…

نمازخانه و سالن مطالعه شهید نجیب زاده در دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لارستان، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، بیژنی رییس شورای شهر لار ، منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی، روسای برخی ادارات و خانوده معظم شهدا، نمازخانه و سالن مطالعه شهید رحمت الله نجیب زاده در دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم رییس آموزش و پرورش لارستان در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از دست اندر کاران و خیر مقدم به مهمانمان جلسه به ویژه خانواده شهید نجیب زاده ، گزارشی کوتاه از روند ساخت این نمازخانه ارایه داد و خواستار آن شد که در تمام ایام سال تحصیلی، دانش آموزان عزیز در این مکان عبادی و علمی حضوری با شکوه و شاداب داشته باشند.

در ادامه نیز امام جمعه لارستان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سخنانی به مقام شامخ آن حضرت اشاره کرد و گفت در آن عصر جاهلیت که داشتن دختر برای اعراب مایه ننگ و داشتن فرزندان پسر نشانه برتری قدرت بود خداوند به پیامبر اسلام (ص) دختر عطا فرمود و او را کوثر نامید و عزیز شمرد.

سخنرانی فرماندار ویژه لارستان،اجرای چند برنامه زیبا توسط دانش آموزان این آموزشگاه و اهدای لوح تقدیر به دست اندرکاران ساخت این بنا از دیگر برنامه های این مراسم بود و درپایان، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه محترم لارستان در این نمازخانه جدید اقامه شد.

گفتنی است این نمازخانه به همت عمه خیراندیش این شهید بزرگوار مرحومه حاجیه خانم نجیب زاده به مساحت ۱۷۸ متر مربع با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال طی ۵ ماه ساخته و توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس نیز تجهیز شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین