چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سالن نمازخانه و مطالعه شهید گلابی در لار بهره‌برداری شد

 سالن نمازخانه و مطالعه شهید گلابی مدرسه فرزانگان شهر لار به بهره‌برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور…

 سالن نمازخانه و مطالعه شهید گلابی مدرسه فرزانگان شهر لار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، در مراسمی با حضور امام جمعه لارستان، معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، نائب رئیس شورای شهر لار، مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی، روسای برخی ادارات، نماینده خیرین و خانواده معظم شهدا، سالن نمازخانه خیرساز شهید علیرضا گلابی در دبیرستان دوره اول فرزانگان (تیزهوشان دختر) شهر لار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم رئیس آموزش و پرورش لارستان در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و خیرمقدم به مهمانان جلسه به ویژه خانواده شهید گلابی و اعضای بنیاد نیک اندیشان هاشمی، اظهار داشت: مسجد صرفاً محل اقامه نماز نیست بلکه مکانی است که انسان باید در آن در ابعاد مختلف زندگی پرورش یابد و به تعالی برسد.

مهدی اسماعیلی همچنین خواستار آن شد که در تمام ایام سال تحصیلی، دانش آموزان در این مکان عبادی و علمی حضوری باشکوه و شاداب داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی در سخنانی بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این بنیاد را تشریح و گفت: باهمت بلند خیراندیشان منطقه و به نیت ۱۴ معصوم و حضرت ابوالفضل(ع) ساخت ۱۵ سالن نمازخانه در مدارس و نقاط مختلف در دستور کار قرار گرفت که این هشتمین نمازخانه در مدارس است که بهره‌برداری می‌شود و طی روزهای آینده همه آن‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

منصور اسماعیلی یادآور شد: از ابتدا نیت بانی خیر بر این شد که هر کدام از این نمازخانه‌ها به نام یکی از شهدای گمنام‌تر شهر مزین شود. وی تأکید کرد مسئولان و فعالان شهر فارغ از سیاسی کاری‌های جناحی در سایه اتحاد و همدلی در جهت آبادانی شهر و کشور خود گام بردارند.

در این مراسم همچنین چند برنامه زیبا توسط دانش آموزان این آموزشگاه اجرا و از همت والای خیراندیش این بنای مقدس و تلاش‌های دست‌اندرکاران آن به ویژه مجموعه بنیاد خیر اندیشان هاشمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و در پایان، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه لارستان در این نمازخانه جدید اقامه شد.

به گزارش میلادلارستان، این نمازخانه به مساحت ۲۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال توسط یکی از خیراندیشان منطقه و باهمت نمایندگان خیرین آقایان حاج میرزا محمدرضا انصاری لاری و حاج محمدحسن دانشیار و با نظارت و همیاری بنیاد نیک اندیشان هاشمی ساخته و توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس نیز تجهیز شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین