پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از سالن نمازخانه و مطالعه در مدرسه شادروان قاسمی شهر لار

سالن نمازخانه و مطالعه در مدرسه شادروان قاسمی شهر لار که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به همت خیرین ساخته‌شده است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش میلاد…

سالن نمازخانه و مطالعه در مدرسه شادروان قاسمی شهر لار که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به همت خیرین ساخته‌شده است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان ب نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور امام جمعه لارستان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، اعضای شورای اسلامی شهر لار، فرمانده سپاه ناحیه لارستان، مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، کتابخانه‌های عمومی لارستان، نماینده خیرین و خانواده معظم شهدا، سالن نمازخانه خیرساز شهیدان رحیم و کریم جمشیدان در دبیرستان دوره اول شادروان قاسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم رئیس آموزش و پرورش لارستان در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و خیرمقدم به مهمانان، تلاش‌های مخلصانه مجموعه بنیاد نیک اندیشان هاشمی را ستود و از دانش آموزان این مدرسه خواست تا در تمام ایام سال تحصیلی، در این مکان عبادی و علمی حضوری باشکوه و شاداب داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی در سخنانی بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این بنیاد را تشریح و اظهار داشت: باهمت بلند خيرانديشان منطقه و به نیت ۱۴ معصوم و حضرت ابوالفضل(ع) ساخت ۱۵ سالن نمازخانه در مدارس و نقاط مختلف در دستور کار قرار گرفت.

منصور اسماعیلی با ابراز خرسندی از اینکه این نهمین نمازخانه در مدارس سطح لارستان است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: در ماه‌های آینده یکایک آن‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: از ابتدا نیت بانی خیر بر این شد که هر کدام از این نمازخانه‌ها به نام یکی از شهدای گمنام‌تر شهر مزین شود.

مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی تأکید کرد: مسئولان و فعالان شهر فارغ از سیاسی کاری‌های جناحی در سایه اتحاد و همدلی در جهت آبادانی شهر و کشور خود گام بردارند.

در این مراسم همچنین از همت والاي خيرانديش این بنای مقدس و تلاش‌های دست‌اندرکاران آن به ویژه مجموعه بنیاد خیر اندیشان هاشمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل و در پایان، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه لارستان در این نمازخانه جدید اقامه شد.

به گزارش میلاد لارستان، این نمازخانه به مساحت ۱۸۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال توسط یکی از خيرانديشان منطقه و باهمت نمایندگان خیرین آقایان حاج میرزا محمدرضا انصاری لاری و حاج محمدحسن دانشیار و با نظارت و همیاری بنیاد نیک اندیشان هاشمی در مدت ۴ ماه ساخته  و توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس نیز تجهیز شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین