سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در لارستان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی این استان در ۱۱ شهرستان فارس برگزار شد. به گزارش میلاد…

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی این استان در ۱۱ شهرستان فارس برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، احمد علی افکاری، جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آزمون ساعت هشت و ۳۰ دقیقه ۱۷ اسفندماه در شهرستان های شیراز، استهبان، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لارستان، مرودشت، ممسنی و کازرون آغاز شد.

وی ادامه داد: این آزمون در ۲۳ حوزه در استان برگزار شد که ۹ حوزه آن در شهر شیراز قرار داشت.

افکاری اظهار داشت: در این آزمون ۱۱ هزار و ۲۴۳ نفر شرکت کردند که از این تعداد چهار هزار و ۷۸۱ نفر زن و ۶ هزار و ۴۶۲ نفر مرد هستند.

وی، سهم استان فارس از مجوز‌های استخدام در این آزمون را ۱۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۷۲ نفر به شکل پیمانی و ۱۶ نفر به شکل قراردادی پذیرفته خواهند شد.

افکاری ادامه داد: بانک ملی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیریت امور اراضی، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل محیط زیست، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان، دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو در این آزمون در استان فارس هستند.

وی درباره زمان اعلام نهایی نتایج گفت: این کار زمان بر است چرا که پس از اعلام نتایج آزمون کتبی بر اساس سه برابر ظرفیت، افراد توسط دستگاه ها برای انجام مصاحبه حضوری دعوت می شوند و پس از انجام مصاحبه، اسامی پذیرفته شدگان نهایی توسط جهاد دانشگاهی که مجری برگزاری این آزمون است اعلام خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین