شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در لار برگزار می‌شود/سهم پذیرش لارستان، ۳۰ نفر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان از برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه با شرکت ۸۹۳ نفر در لارستان خبر داد. به گزارش…

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان از برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه با شرکت ۸۹۳ نفر در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، عبدالحمید اخوان با بیان اینکه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه با شرکت ۸۹۳ نفر در لارستان اظهار داشت: سهم لارستان از پذیرش در این آزمون ؛ ۳۰ نفر دبیر و هنرآموز خواهد بود.

وی افزود: تغییرات بسیاری نسبت به دوره‌های گذشته در فرآیند و منابع آزمون استخدامی در راستای سیاست‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنادین صورت گرفته است که به جذب جوانان مومن و انقلابی، توانمند و خلاق کمک خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه آزمون طبق اعلام قبلی در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ و بصورت همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: لارستان میزبان داوطلبان شهرستانهای جنوب فارس است و تعطیلی اعلام شده از سوی دولت تغییری در برنامه برگزاری آزمون ایجاد نخواهد کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین