پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

♦️ لارستان ميزبان ۱۳۵۱ نفر از داوطلبین آزمون استخدامي معلمین آموزش و پرورش دستگاه هاي اجرايي

مدیر آموزش مجتمع آموزش عالی لارستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در لارستان گفت: در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  ۱۳۵۱ داوطلب شرکت دارند که ۹۹۹ نفر از آنها…

مدیر آموزش مجتمع آموزش عالی لارستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در لارستان گفت: در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  ۱۳۵۱ داوطلب شرکت دارند که ۹۹۹ نفر از آنها زن و ۳۵۲ نفر مرد هستند.

دکتر علی طالع زاده  در گفتگو با میلادلارستان دراین خصوص اظهار داشت:  آزمون مذکور به صورت مشترک توسط مجتمع آموزش عالی و مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار می شود.

وی افزود: داوطلبان در صورت نیاز به مراجعه به باجه رفع نقص می توانند روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به ساختمان آموزشی مجتمع آموزش عالی واقع در چهل متری اول، نبش چهارراه راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

طالع زاده گفت: حوزه های امتحان شامل حوزه ساختمان مدیریت مجتمع آموزش عالی، مدرسه شهید فراست، دانشگاه آزاد اسلامی و سالن اجتماعات شهید زرگری بوده و  فرآيند برگزاری آزمون در تاریخ ۱۵و ۱۶ اردیبهشت ماه ،صبح از ساعت ۸ صبح آغاز و درب های ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد.

وی بیان داشت: همراه داشتن ماسک و استفاده صحيح از آن از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پايان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی بوده و  با توجه به تجربه‌های اندوخته شده توسط اين مركز دانشگاهی در آزمون‌های استخدامی سال‌های قبل، اين آزمون با بالاترين استانداردهای بهداشتی و اجرایی برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین