چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

ايجاد اولين موسسه مالي توسط سرمايه‌گذاران فارس(+پیشنهاد)

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: اولين موسسه مالی و اعتباری متعلق به استان فارس، توسط فعالان بخش خصوصي در اين استان به‌زودي فعال و راه‌اندازي مي‌شود….

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: اولين موسسه مالی و اعتباری متعلق به استان فارس، توسط فعالان بخش خصوصي در اين استان به‌زودي فعال و راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ايسنا، فريدون فرقاني افزود: هدف از اين اقدام كمك به توسعه استان و افزايش سطح تاثيرگذاري بخش خصوصي در اين مسير است.

فرقاني ایجاد موسسه مالی و اعتباری برای توسعه فارس را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر توصيف و اضافه كرد: اين موسسه مالي اعتباري با محوريت اتاق بازرگاني و توسط بخش خصوصي تا پايان امسال در فارس راه‌اندازي مي‌شود. وی در ادامه از کسب رتبه ششم کشوری در بخش صادرات توسط استان فارس در سال ۹۱ خبر داد و گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۵۰ میلیون دلار کالاهای غیر نفتی از استان فارس صادر شده ضمن آنکه ۴۵۰ میلیون دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی انجام شده است.

میلادلارستان>> پسندیده و جالب است که سرمایه گذاران لاری و لارستانی، بدون نیاز به سایر بخش های استان، چنین موسسه ای را خود راه اندازی کرده و در راه توسعه اقتصادی و تجاری لارستان بزرگ گام بردارند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۴:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین