پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

حضور 15 شرکت تولید کننده مسقطی لارستان در نخستین جشنواره حلوا مسقطی

شهردار لار در سخنانی در خصوص نخستین جشنواره حلوا مسقطی لاری اظهار داشت: تعداد ۱۵غرفه برای۱۵شرکت تولید مسقطی لاری منطقه با برندهای معتبر در نظر گرفته شده است. محمدرضا قنبرنژاد…

شهردار لار در سخنانی در خصوص نخستین جشنواره حلوا مسقطی لاری اظهار داشت: تعداد ۱۵غرفه برای۱۵شرکت تولید مسقطی لاری منطقه با برندهای معتبر در نظر گرفته شده است.

محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه  هدف از این جشنواره ایجاد نشاط در مردم منطقه بمناسبت اغاز بهار و معرفی پتانسیل ها و طرفیت های منطقه لارستان به مهمانان نوروزی و همچنین جذب گردشگر به شهرستان می باشد افزود: تعداد ۱۵غرفه هم برای نمایش صنایع دستی، اغذیه و شیرینیهای محلی منطقه لارستان از قبیل محصولات عشایری، سفال گری و …. اختصاص یافته است.

وی در مصاحبه با میلادلارستان  با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره ساعت ۱۸ روز ۸ فروردین ماه برگزار خواهد شد، افزود: نمایشگاه محصولات تولیدی نیز  از ساعت ۱۰صبح تا۲۲ طی روزهای ۸ و ۹ فروردین در محل پارک شهر لار برقرار خواهد بود.

شهردار لار در پایان اظهار داشت: در کنار نمایشگاه نیز جشن عیدانه با حضور تعدادی خواننده های محلی خوان منطقه لارستان وخنج ، گروه کلاه کنی لطیفی و شمشیربازی خور برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین