یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختتاميه نمایشگاه آثار معرق در لارستان

نمایشگاه آثار معرق با هنرمندی عزیزه ناصری که از ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده بود، به کار خود پایان داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از…

نمایشگاه آثار معرق با هنرمندی عزیزه ناصری که از ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده بود، به کار خود پایان داد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، این نمایشگاه که به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی این شهرداری برگزار شده بود در روز شنبه ۱۷ فروردین ماه جاری پس از یک ماه فعالیت با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۰ اثر نفیس از عزیزه ناصری هنرمند متبحر تبریزی به نمایش گذاشته شده بود که مورد استقبال عموم شهروندان قرار گرفت.

عزیزه ناصری ضمن تاکید بر دست ساز بودن کلیه آثار گفت: این آثار بدون دخالت هیچ ابزاری ماشینی (نظیر لیزر) تولید شده و به همین دلیل قیمت غالب آن ها بسیار بالاتر از آثار ماشینی است.

این هنرمند در ادامه گفت: «قیمت گذاری این آثار توسط اساتید مطرح ایران انجام می‌شود. گران ترین اثری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد، تابلوی نفیسی با موضوع《منظره》 و با تکنیک《تفکیک رنگ》بود که ۲۰۰ میلیون ریال قیمت گذاری شده بود. در اجرای این تابلو از بیش از هزار قطعه چوب نظیر افرا، گردو، عناب، کرات، اقاقیا، زرشک، نارنج، توسکا استفاده شده است.»

گفتنی است برنامه آینده هنرسرای شهروند نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی استاد باقر عباس زاده است که در روز جمعه ۲۳ فروردین ماه افتتاح خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین