پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

ورود سامانه جدید بارشی به فارس

در سامانه جدید برای بخش‌هایی از فارس بارش پر شدت پیش بینی شده و نیرو‌های امدادی و خدماتی را به حالت آماده باش درآورده است. به گزارش میلاد لارستان به…

در سامانه جدید برای بخش‌هایی از فارس بارش پر شدت پیش بینی شده و نیرو‌های امدادی و خدماتی را به حالت آماده باش درآورده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، کارشناس هواشناسی فارس گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و محاسبات عددی، سامانه بارشی جدید از روز جمعه وارد استان می شود.

هنرپیشه افزود: این سامانه نواحی شمال شرقی، مرکز ، شرق و جنوب استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب بارش‌های پراکنده، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ تا یکشنبه بیست و پنجم فروردین می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به فصلی بودن بارش ها احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی جاده‌ها دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی فارس ادامه داد: به دلیل بارش باران از مردم خواسته می‌شود از توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

رحیم آزادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: از آمادگی دستگاه های خدماتی و امدادی استان برای مقابله با خطرات احتمالی در روزهای آینده به منظور جلوگیری از بروز هرگونه آسیب خبرداد و به کشاورزان، عشایر، دامداران و روستائیان توصیه کرد از چرای دام در مناطق مرتفع و اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین