شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مطالبه گری، مهمترین قدم در پیشبرد اهداف اجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد واحد لارستان، مطالبه گری از مسئولین را به عنوان یک درخواست مهم در جامعه دانست و گفت: پرسشگری و مطالبه از مسئولین و نخبگان سیاسی و اجتماعی،…

رئیس دانشگاه آزاد واحد لارستان، مطالبه گری از مسئولین را به عنوان یک درخواست مهم در جامعه دانست و گفت: پرسشگری و مطالبه از مسئولین و نخبگان سیاسی و اجتماعی، مهمترین قدم برای پیشبرد اهداف بزرگ الهی و اجتماعی است و هرچه در این مسیر مهم توجه و اهتمام بیشتری شود، جامعه ای زنده، پویا و هدفمند در راستای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم خواهد شد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا جلسه تشکل سیاسی مذهبی یاران انقلاب، متشکل از معتمدین و فرهیختگان شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

در این نشست که جمع قابل توجهی از نخبگان و چهره های ارزشی منطقه لارستان حضور داشتند، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به بررسی وظایف نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان آماده است در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب، گام های بلند و استواری را بردارد.

زارع ادامه داد: هرچند اخلاص، خمیرمایه حیات طیبه اسلامی است؛ اما تظاهر به اقدامات انقلابی و دینی هیچ منافاتی با اصول اعتقادی ما ندارد.

 وی ادامه داد:  در شرایط جنگ نرم که دشمنان ما به صورت پنهان دسیسه های خود را عملی می کنند،در برخی از مواقع لازم است اقدامات خود را جهت اشاعه ارزش‌های  انقلابی و دینی علنی کرده و از ملامت ملامتگران هراسی نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد لارستان، مطالبه گری از مسئولین را به عنوان یک درخواست مهم در جامعه دانست و متذکر شد: پرسشگری و مطالبه از مسئولین و نخبگان سیاسی و اجتماعی، مهمترین قدم برای پیشبرد اهداف بزرگ الهی و اجتماعی است و هرچه در این مسیر مهم توجه و اهتمام بیشتری شود، جامعه ای زنده، پویا و هدفمند در راستای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم خواهد شد.

در این مراسم رئیس دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: وظیفه ملی و مذهبی همه ماست که یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را زنده نگاه داریم و بر اساس سیره آن بزرگواران حرکت کنیم.

غلامعباس واحدپور ادامه داد: شهدای گرانقدری همچون شهید کاظمی، همت و دیگر دلاورمردان دفاع مقدس که جان خود را نثار عزت و شرف ایران اسلامی کرده اند، الگوهای خوبی برای نسل جوان ما در دوران بحران هویت و تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

در این جلسه مطالب و موضوعاتی توسط اعضای تشکل یاران انقلاب در خصوص عملی کردن دستورات رهبر معظم انقلاب و توجه به ارزشهای  ناب اسلامی مطرح شد.

خبر نگارآنا: مهدی یزدانی

س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین