پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اتاق فكر استادان و كاركنان در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تشکیل شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از تشكیل اتاق فكر ویژه كاركنان و استادان در این دانشگاه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام عبدالله عباسی در…

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از تشكیل اتاق فكر ویژه كاركنان و استادان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام عبدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به تشکیل اتاق فكر ویژه كاركنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار كرد: این اقدام از فعالیت‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی بوده و به‌منظور هم‌افزایی در زمینه فعالیت‌های اثربخش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و ارتباط و تعامل فكری بین كاركنان و استادان، شكل گرفته است.

عباسی، تشكیل گروه انفاق (كمک‌های مؤمنانه) را از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برشمرد و مطرح كرد: این كارگروه به‌منظور كمک به دانشجویان و كاركنان كم‌برخوردار شكل گرفته و تاكنون با شناسایی تعدادی از افراد واجد شرایط، فعالیت خود را آغاز كرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در بخش دیگری از گفتگوی خود با آنا با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه‌ فرهنگی عنوان کرد: فعالیت‌های خوب و اثربخشی در مقوله برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته است و از این حیث به‌عنوان یكی از واحدهای برتر فرهنگی در استان فارس و حتی در كشور هستیم.

تشکیل كانون سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

عباسی اضافه كرد: در ماه‌های گذشته پنج كانون فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در سازمان مركزی به ثبت رسیده و در این مدت برنامه‌های خوبی از سوی كانون‌های فرهنگی برنامه‌ریزی و در فضای مجازی اجرا شده است.

وی توضیح داد: در كنار كانون‌های دانشجویی، كانون سردار سلیمانی متشكل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تشكیل و راه‌اندازی شده كه در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز كرده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در بخش دیگری از گفتگوی خود با آنا عنوان کرد: شخصیت حضرت زهرا سلام‌الله‌ علیها می‌تواند به‌عنوان پر‌جاذبه‌ترین نمونه برای پرورش همه زنان به‌خصوص زنان مسلمان باشد.

وی اضافه کرد: زندگی‌ حضرت فاطمه سلام‌الله علیها اگرچه‌ کوتاه‌ بود؛ اما این‌ زندگی از جهت‌ جهاد، مبارزه، تلاش، کار انقلابی‌، صبر انقلابی‌، درس‌، فراگیری‌ و آموزش، سخنرانی‌ و دفاع‌ از نبوت‌ و امامت‌ و نظام‌ اسلامی‌ دریای‌ پهناوری‌ از تلاش‌ و مبارزه‌ و کار و در نهایت‌ هم‌ شهادت‌ است‌.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین