پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

آغاز ثبت‌نام دانشجویان در 75 رشته دانشگاه آزاد لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه روند ثبت‌نام اولیه از دانشجویان با اجرای كامل پروتكل‌های بهداشتی آغاز شده است، بیان کرد: این دانشگاه ۲۵ رشته در مقاطع…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه روند ثبت‌نام اولیه از دانشجویان با اجرای كامل پروتكل‌های بهداشتی آغاز شده است، بیان کرد: این دانشگاه ۲۵ رشته در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری و ۵۰ رشته در كاردانی و كارشناسی دارد.

به گزارش میلاد لارستان، مهدی زارع در گفتگو با خبرگزاری آنا در تشریح روند پذیرش داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار كرد: این دانشگاه با فراهم کردن امكانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری منحصربه‌فرد در جنوب كشور، آماده پذیرش دانشجویان جدید در روزهای پایانی مدت زمان جذب دانشجو است.

وی اضافه كرد: امسال استقبال مناسبی از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شده و بسیاری از داوطلبان، این دانشگاه را برای تحصیل خود انتخاب كرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان اینكه روند ثبت‌ نام اولیه از دانشجویان با توجه به اجرای كامل پروتكل‌های بهداشتی آغاز شده است، عنوان كرد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ۲۵ رشته در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری و ۵۰ رشته در كاردانی و كارشناسی دارد و فضای مناسبی را در این راستا برای آموزش در منطقه جنوب كشور ایجاد كرده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین