شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

تشکیل ستاد اجرایی«گام دوم انقلاب» در واحد لارستان

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از تشکیل ستاد اجرای «گام دوم انقلاب» در واحد لارستان در جهت اجرای دستورات رهبر فرزانه انقلاب خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان…

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از تشکیل ستاد اجرای «گام دوم انقلاب» در واحد لارستان در جهت اجرای دستورات رهبر فرزانه انقلاب خبر داد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از آنا عباسی گفت: با توجه به اهتمام رئیس واحد مبنی بر ترویج اصول اعتقادی و اسلامی در فضای دانشگاه و توجه به پرورش و کادرسازی دانشجویان متخصص و متعهد ، برنامه های تاثیرگذار فرهنگی در دستور کار این معاونت قرارگرفت. وی بیان داشت:  این واحد دانشگاهی در صدد است تا کارگاه آموزشی مستقر در خوابگاه خواهران را به کارگاه تولیدی در زمینه خیاطی، آشپزی و گلدوزی تغییر داده تا ضمن به کارگیری دانشجویان مستعد و علاقمند در این خصوص، فرآیند تولید نیز محقق شود.

عباسی در ادامه از تشکیل ستاد اجرای «گام دوم انقلاب» در واحد لارستان در جهت اجرای دستورات رهبر فرزانه انقلاب خبر داد و بیان کرد: با توجه به دستور ریاست واحد در این خصوص، ستادی متشکل از اعضای شورای فرهنگی، هیات رئیسه، استادان، دانشجویان فرهیخته و بسیجیان دانشگاه برنامه ریزی شده است که انشالله در آینده نزدیک اولین جلسه این ستاد، تشکیل و مراحل اجرایی و عملیاتی آن به حضور عزیزان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به دانشگاه آزاد اسلامی داشتند و ما باید بیش از گذشته در خدمت نظام اسلامی و منویات ایشان در دانشگاه باشیم و با ایجاد بستری مناسب، فرزندانی انقلابی را آموزش و پرورش دهیم.

 س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین