یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جلسه هم اندیشی نیروهای انقلاب در دفتر امام جمعه لارستان

دومین جلسه هم اندیشی نیروهای انقلاب با هدف انجام کار تشکیلاتی در راستای عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

دومین جلسه هم اندیشی نیروهای انقلاب با هدف انجام کار تشکیلاتی در راستای عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر امام جمعه لارستان، این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط آقای حاج اسماعیل عسکری زاده و پخش سرود جمهوری اسلامی و کلیپی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم کار تشکیلاتی و انقلابی و با حضور مدعوین برگزار شد.

در آغاز حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم امام جمعه شهر لار ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، ابتداء به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب و هفت توصیه رهبر معظم انقلاب و لزوم اجرایی شدن فرامین معظم له در شهرستان متناسب با افق تمدن اسلامی پرداخت.

وی ادامه لازمه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را کار تشکیلاتی و حرکت بر اساس طرح و برنامه و مسئولیت مشخص برای هر یک از سر فصل ها و چارت این طرح بیان کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه به مسئله هویت سازی و کادر سازی و مراکز هویت ساز به عنوان مقدمه کار تشکیلاتی تاکید کرد.

در این جلسه برخی از مدعوین حاضر در جلسه که از نیروهای انقلابی و بسیجی شهر لار می باشند به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در ادامه جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و از مدعوین به حاضرین ملحق و به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخت.

در پایان جلسه امام جمعه لارستان ضمن جمع بندی مطالب به پاسخ برخی سئوالات و شبهات پرداخت و اعلام کرد جلسه بعدی این گروه در سطح شهرستان با حضور ائمه جمعه محترم بخش ها برگزار خواهد شد.

وی همچنین سه کتاب (گام تمدن ساز، صعود چهل ساله، کار باید تشکیلاتی باشد) را جهت مطالعه معرفی کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین