شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رئیس دفتر امیرقطر: آماده سرمایه گذاری در منطقه لارستان هستیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با رییس دفتر امیر قطر گفت: شهرستان لارستان آمادگی لازم را برای همکاری و بستر سازی در جهت سرمایه گذاری خارجی دارد….

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با رییس دفتر امیر قطر گفت: شهرستان لارستان آمادگی لازم را برای همکاری و بستر سازی در جهت سرمایه گذاری خارجی دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار با رییس دفتر امیر قطر و سرمایه گذار قطری در محل فرمانداری با تاکید بر این که تمام مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به کمک و همکاری با سرمایه گذاران خارجی و داخلی هستند، اظهار داشت: در تمامی حوزه هایی که رونق تولید و اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی و اجتماعی را در پی داشته باشد با سرمایه گذاران خارجی همکاری خواهیم کرد.

وی  با بیان اینکه دو ملت ایران و قطر برادرانه همواره در کنار هم بوده اند و با همکاری یکدیگر مشکلات را از پیش روی خود برداشته اند، به سوابق روابط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی میان ایران و قطر ، اشاره کرد و گفت که پیوندهای عمیق دو کشور سابقه ای طولانی دارد.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه دولت پشتیبان سرمایه گذاران است، تصریح کرد: با توجه به همسایگی و تشابه شرایط اقلیمی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور قطر با جنوب ایران، حس قرابت میان لارستان و قطر ریشه دار و استوارتر از همیشه خواهد بود.

حسنی همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان را برقراری خطوط هوایی میان فرودگاه لارستان و قطر، وجود نمایندگی وزارت خارجه در این شهرستان، وجود گمرک تجاری و غیره را بر شمرد و خواستار حضور سرمایه گذاران قطری  و استفاده از این ظرفیت ها شد.

در این دیدار آقای “شیخ راشد الدوسری” رییس دفتر امیر قطر هم در سخنانی لارستان را شهری زیبا با قابلیت های بالقوه و استعدادهای فراوان توصیف کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا در این منطقه در حوزه های مختلف سرمایه گذاری انجام شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “رئیس دفتر امیرقطر: آماده سرمایه گذاری در منطقه لارستان هستیم”

  1. ناشناس گفت:

    سلام این فرماندار هنر استفاده از سرمایه خارجی ندارد

  2. ابراهيم گفت:

    حال که سرمايه گزار بزرگي همچون کشور قطر اعلام امادگي براي ساخت پروژههاي عمراني در لارستان اعلام نموده اند مي بايست مسوولين محترم اعم از نماينده و فرماندار و نماينده محترم ولي فقيه تمام هم و غم خود را معطوف نمايند و در جذب اينگونه سرمايه گزاران تلاش وافر ازخود نشان دهند ميتوان در ساخت ازادراه لار بندر عباس و قشم ،همچنين منطقه ويژه اقتصادي و بندرخشک و ساخت کارخانجات متعدد در لارستان بزرگ از اينچنين سرمايه گزاراني بهره برد.

  3. ناشناس گفت:

    قول به جنابعالي مدير محترم ميلاد لارستان ميدهم که سال اينده و همينطور سالهاي بعد از ان در سايت ميزنيد،مسوولين محترم و علي الخصوص فرماندار محترم با توجه به اعلام سرمايه گزاري کشور قطر در لارستان چرا هنوز اقدامي صورت نگرفته است ؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین